duminică, 21 noiembrie 2010

Review-ul unui sfert de veac...

Acasa.Ce inseamna acasa?Daca  nu ma insel (si nu ma insel)asa s-a numit si primul meu post.A trecut aproape un an de atunci.Un an in care am invatat atat de multe.Azi mi-am facut un "review" al ultimului an si am ajuns la urmatoarea concluzie:

Am invatat ca daca nu spui oamenilor pe care-i iubesti ca-i iubesti e posibil sa nu o mai poti face( aici )
Am invatat ca intotdeauna  e loc ptr vise si ca visele ne fac neinvincibili( aici )
Am invatat ca unele lucruri e prea tarziu sa le faci maineaici )
Am invatat ca vreau sa iubesc,dar nu am timp( aici )
Am invatat ca daca vrei sa primesti trebuie sa oferi( aici  si aici)
Am invatat ca facebook-ul poate crea dependenta si  totusi este necesar( aici )
Am invatat ca oamenii care-ti spun ca te plac iti inveselesc ziua( aici )
Am invatat ca intotdeauna poate fi mai rau( aici )
Am invatat ca durerile sufletesti sunt mai crunte decat cele fizice( aici )
Am invatat ca te poti simti batran fara sa fii( aici )
Am invatat ca suntem frumosi indiferent de ceea ce spun ceilalti( aici )
Am invatat ca o fata poate visa la milioane de lucruri (aici )
Am invatat ca doare sa-ti fie dor…si doare ( aici )
Am invatat ca intr-o relatie unul iubeste mai mult decat celalalt( aici )
Am invatat ca avem multe cunostinte si putini prieteni.( aici )
Am invatat ca Romania e tara tuturor posibilitatilor( aici )
Am invatat ca acasa e mai bine decat oricunde( aici )
Am invatat ca trebuie sa citim ( aici )
Am invatat ca trebuie sa iubim viata( aici )
Am invatat ca certurile distrug prietenii( aici )
Am invatat ca dragostea se vinde la kilogram ( aici )
Am invatat ca amintirile sunt cumparate ( aici )
Am invatat ca liceul e locul in care-ti ingropi sperantele(aici )
Am invatat ca uneori pana si sanatatea poate fi  bolnava( aici)
Am invatat ca fat frumos nu exista dar prezenta lui in imaginatia noastra ne face viata mai frumoasa( aici )
Am invatat sa ne amintim de copilarie( aici )
Am invatat sa ne simtim bine in pielea noastra ( aici )
Am invatat ca lumea decade intr-o clipa ( aici )
Am invatat ca sunt oamenii mici care vor sa faca lucruri mari( aici )
Am invatat ca sunt copii care apreciaza mai mult decat noi acadelele ( aici )
Am invatat ca e datoria prietenilor sa ne spuna ce defecte avem ( aici )
Am invatat ca trebuie sa profiti cat esti tanar ( aici )
Am invatat ca trebuie sa porti lenjeria preferata de fiecare data ai chef ( aici )
Am invatat ca D-zeu are mai multa nevoie decat noi de anumite persoane/animale( aici )
Am invatat ca unii sunt favorizati de soarta doar ptr ca au bani ( aici )
Am invatat ca mereu e bine sa speram la iubire( aici )
Am invatat ca femeile aleg barbatii ce le ofera atentie( aici )
Am invatat ca trebuie sa ne respectamm( aici)
Am invatat ca in fiecare zi e ziua cuiva ( aici )
Am invatat ca esecul e parte din succesul nostru( aici)
Am invatat ca lucrurile pur si simplu se intampla  ( aici )
Am invatat ca  oricand e momentul perfect sa ne maturizam ( aici )
Am invatat ca trebuie sa le spui oamenilor cand te gandesti la ei ( aici )
Am invatat ca nu poti invinge destinul ( aici )
Am invatat ca desi iubirea  e relativa toti o cautam ( aici ).


Niciun comentariu: