duminică, 4 iulie 2010

Don't say it's over

"Cu cat castigi mai multe certuri cu atat vei avea mai putini prieteni"

Roxana Cristina: ce e amuzant?:|
Un el radeam si eu:P
Roxana Cristina: :|
Roxana Cristina: eu chiar m-am enervat legat de situatie
Un el: poi ce tia facut?
Roxana Cristina: nimic special
Roxana Cristina: dar ma enerveaza atitudinea lui
Un el: inseamna ca esti pusa pe cearta:P
Roxana Cristina: da:))
Roxana Cristina: de ieri:|
Roxana Cristina: am o stare:|
Roxana Cristina: de imi vine sa bat pe oricine:|
Roxana Cristina: m-am certat cu vreo 5 pers
Un el: :))
Roxana Cristina: si inca ma mai cert:|
Un el: :-s
Roxana Cristina: serios
Roxana Cristina: m-am certat cu maica-mea
Un el: chill out
Roxana Cristina: cu frate-miu:)))
Roxana Cristina: k m-a trezit la ora 17:)))
Roxana Cristina: cu alte 5 pers:|
Un el: :)))
Un el:pfuuu
Un el: poi calmeaza-te si u
Roxana Cristina: eu?
Roxana Cristina: dc?
Roxana Cristina: cu ce am gresit eu?
Un el: poi at dc te certi cu toata lumea
Roxana Cristina: nu  stiu
Roxana Cristina: imi place
Roxana Cristina: m-am certat cu cineva pentru o chestie care s-a intamplat acum 3 ani
Roxana Cristina: :)))
Un el: =))=))=))=))=))
Roxana Cristina: si sunt suparata pe o fata(care imi e prietena buna) ptr lucruri pe care mi le-a facut in ultimii 2 ani
Roxana Cristina: si m-am cam razbunat ptr asta:|
Un el: starea asta am avut-o si eu aqum catava zile:))

later edit:discutie intre mine si o ea:D
Rox:Te bat daca nu-ti faci bine treaba.
Ea:Poti sa ma bati,darsa nu spui nimic.Tu cand dai nu doare,insa cand deschizi gura spui unele cuvinte de-mi rupi sufletul in 2.
Rox:imi pare rau.Stii ca nu spun cu rautate:|
Ea:Chiar daca nu spui cu rautate doare.Doare ca naiba!Si stii ca eu nu uit....
Rox;Promit ca data viitoare te bat...
Ea:Bine....astept ....

Niciun comentariu: