marți, 13 iulie 2010

Suntem o generatie de idioti!!!

Mda!Am luat o pauza si acum imi e greu sa incep.Inainte stateam cam 25.24 pe tot felul de blog-uri acum abia am stat 2 ore pe zi:|..imi e  dor sa stiu tot ce se intampla pe aici,dar am alta ocupatie  si sunt atat de incantata incat am uitat de blog:)).
DE cateva zile(mai exact de cand a fost inscris frate-miu la liceu) vreau sa scriu despre ceva.Mai bine sa va arat:

Cati dintre voi ati citit macar 10 din aceste carti?Sau macar 5?(cu tot cu poezii).Eu am citit doar 12 si ma simt  proasta:|Frate-miu,trebuie sa le citeasca pe toate vara aceasta(el trebuie sa faca performanta,ca daca nu...).Revenind,voiam sa scriu despre faptul ca nu citim..ca nu vrem sa citim..sunt o generatie de idioti(nu va simtit ofensati..si eu sunt idioata..fac parte din generatia voastra).Zilele trecute citeam Brida de P.Coelho,.Printr-a 10-a il iubeam/adoram ,sorbeam si fuma Coleho.Acum?Ma lasa rece.Citisem tot printr-a 10-a Vrajitoarea din Portobello.Acum?Ma lasa rece.Oare exista carti ce trebuie sa fie citite la o anumita varsta?Ce carti ar trebui sa citesc eu acum?Sau mai bine sa nu mai citesc?Ptr ca imi place sa citesc.Simt nevoia sa citesc.Am citit ieri povesti.Si mi-au placut.Imi aminteam de copilarie.
Serios acum(vorba imprumutata din lucrarile la filo ale lui Danut) de ce nu citim?Nu avem timp?Sa ne facem totusi timp sa citim ptr putina cultura.Vrem sa fim analfabeti,poi hai sa numai mergem al scoala:))..oricum mergem degeaba:)))..scoala nu ne invata sa fim oameni,sa locuim in societate,scoala ne invata sa tocim:)))

Niciun comentariu: