duminică, 5 septembrie 2010

Intr-o relatie unul iubeste mai mult decat celalalt.Doamne cat mi-as fi dorit sa nu fiu eu aceea!”

“Intr-o relatie unul iubeste mai mult decat celalalt.Doamne cat mi-as fi dorit sa nu fiu eu aceea!”


Am invartit in minte aceasta fraza zile,saptamani,luni intregi fara sa o inteleg.Cum ar putea cineva masura iubirea?Cum ar putea echivala sentimenetele?Cum ar putea sti cineva cat de mult sau cat de putin iubesc eu?Cum ar putea cineva sa stie cu ce intensitate traiesc eu sentimentele cand nici macar eu nu stiu?


Nu,nu sunt indragostita!Specific aceasta ptr ca firesc urmatoarea intrebare ar fi :”si cine te face sa suferi?” sau” de cine te-ai indragostit?”Eeei bine as vrea eu sa-mi poarte cineva de grija si sa se intrebe mereu ce fac,daca ma doare,de ce plang,de ce nu am chef azi sa ies etc..intrebari prostesti,ati inteles voi.


Reevenind la ideea anterioara: e firesc ca intr-o relatie sa iubeasca mai mult unul din cei 2,insa intotdeauna ne dorim sa nu fim noi cei care iubim mai mult.Si m-as intreba si de ce,insa nu are rost….nu prea ne place sa suferim….adica nu ne place deloc,motiv ptr care atunci cand TU esti cel care iubeste mai mult incerci sa “sugi” sufletului partenerului doar ptr a fi sigur ca in curand el va fi cel care va iubi mult mult mult mai mult decat tine.

Speri in zadar…vei fi mereu cel care iubeste mai mult….caci iubirea nu poate fi masurata

Niciun comentariu: