vineri, 4 decembrie 2009

Bebe roz e speriat sa se transforme in pink lady






Ma grabeam sa plec..am iesit in fuga pe usa ,iar apoi m-am intors…uitasem ceva…nu telefonul,nu cheile,nu portofelul…M-am indreptat cu pasi grabiti spre oglinda mare din hol.
Ma privesc zambind si apoi imi spun cu nonsalanta:< Sunt buna,chiar sunt buna.Daca nu cred eu asta atunci cine sa creada?Zambesc din nou…de data aceasta larg,,larg..asa ca si cum as rade..dar nu radeam..zambeam.. Daca as fi ras,vecinii ar fi batut in perete sa incetez…sunt fericita cand rad…o fac doar pentru a ma exterioriza.Ii indemn pe toti sa rada… Ies si cobor treptele in zbor..ma grabesc sa dau cel mai important examen din viata mea..cel al vietii care este de fapt al alegerilor…nimic nu e gresit,toate variantele sunt corecte,tu trebuie doar sa stii care este buna pentru tine… Bat incet in usa de metal ruginit si astept usor nepasatoare sau poate impacientata,nici macar eu nu stiu ce sentimente au pus stapanire pe mine…simt fluturi in stomac… Mi se deschide…o doamna ajunsa de mult la varsta maturitatii,cu parul usor grizat ma pofteste inauntru si imi ofera o cafea…o refuz pentru motivul ca nu beau cafea,imi zambeste si ma roaga sa ma asez pe scaunul cel mai comod,refuz si aceasta pe motivul ca sunt bine crescuta si doresc sa-I ofer locul meu,imi zambeste din nou…nu inteleg de ce ma priveste cercetatoare.Ma roaga sa astept cateva minute paana termina sa-mi completeze foaia de inscriere… Stau cuminte si asteppt..trec 5 apoi 10 min…trece o ora,trec 3 ore..ma plictisesc dar nu spun nimic,…doamna inca mai completeaza cererii… Un moment inainte sa ma decid sa intreb cand voi putea sustine probele primesc fisa pe care scrie:"nepromovat".Doamna imi zambete si spune:
-Te intrebi de ce ai picat desi nu ai sustinut lucrarea?
-Sunt convinsa ca explicatia este eligibila …
-Sa stii ca adevaratele examene nu sunt cele scrise…viata este un examen…inca nu esti pregatita sa-l treci..incearcca la anul,sau peste 2,3 ani..poate peste 20,30…
-Toata viata voi veni aici sa-mi oferiti o foaie pe care scrie ca nu sunt pregatita sa parcurg singura drumul prin viata.
-Esti pregatita sa pleci la drum,insa nu vei ajunge la o destinatie.Asta pentru ca nu accepti ca in viata ti se ofera lucrurile si tu nu trebuie sa le refuzi.Ti-am oferit cafea,locul cel mai bun,zambetul meu..le-ai refuzat pe toata…de ce nu poti accepta ca sunt gratis si lucrurile ce nu costa bani trebuie sa le luam,indifferent de situatie.Ti-am luat cel mai de scump lucru ce il posezi si nu ai ripostat.Mi-am insusit timpul tau …am facut ce am vrut cu el si tu m-ai lasat!…Tot ce este al tau de drept,primit de la natura cadou este doar al tau ..pastreaza-l,valorifica-l,ascunde-l,investeste-l,profita de el…considera-l sacul cu bani ce nu are capat
-Ascultam si intelgeam cata dreptate avea batrana…aveam cel mai de pret lucru..tineretea si o iroseam..am plecat zambind si imparteam culoare in vietile celorlalti.
A venit vremea sa cresc,sa ma maturizez,sa nu mai accept viata asa cum este si sa-mi fac propriul destin …bebe roz devine pink lady!


Niciun comentariu: