vineri, 1 octombrie 2010

I am beautiful

 Azi ascult  Christina Aguilera-Beautiful  .Melodia asta ma face sa ma simt bine.De ce?Nu stiu,poate ptr ca ma simt mai frumoasa?Si azi chiar a fost una din acele zile in care aveam nevoie sa ma simt putin mai frumoasa decat sunt,putin mai desteapta,putin mai curajoasa,putin mai vesela...cate putin din tot ce azi nu am.Nu sustin ca in alte  zile sunt frumoasa,inteligenta,indrazneata,bucuroasa,insa macar sunt draguta,isteata,descurcareata,simpatica...azi nu sunt niciuna dintre acestea asa ca am dat un search pe youtube si am ascultat de vreo 10 ori melodia ca sa cred ca "I am beautiful no matter what they say "...si da,chiar sunt frumoasa(in felul meu).

:*:*:*:*



Cadou:

'cause we are beautiful no matter what they say

Yes, words won't bring us down, oh no
We are beautiful in every single way
Yes, words can't bring us down
Don't you bring me down today

Niciun comentariu: