miercuri, 12 mai 2010

Despre oameni

Zilele trecute vorbeam cu Bubu aka Andreea despre parfumuri,haine si altele(subiecte ptr fete) si ii povesteam cum primesc constant mail-uri cu mesaje haioase sau constructive.De altfel ii si povestisem unul dintre acestea(l-am cautat,insa nu-l mai am si am incercat sa-l gasesc pe youtube sau pe google,dar nu am reusit:|,asa ca-l voi povesti)."Este vorba despre o discutie intre 2 prieteni:primul,deschizand un sertar,scoate un set de lenjerie din dantela neagra si spune:'Setul acesta l-am cumpartat acum 9 ani,cand ma fost prima data la Paris...nu l-a purtat niciodata.Spunea ca asteapta o ocazie speciala.Ei bine,cred ca aceasta este o ocazie speciala' si se intoarce spre sicriul in care sotia lui statea intinsa."

Ii mai spuneam Andreei ca si  eu sunt una din toate acele personae care se da cu parfumul preferat doar la ocazii speciale,care poarta lenjerie de dantela sau saten doar in zilele cu adevarat importante,care poarta bijuteriile cele mai frumoase doar la evenimente,care…care…care face toate acestea si multe altele…

O fac in primul rand ptr ca nu as vrea sa-mi consum parfumul pe care-l ador atat de mult si pe care sincer l-am folosit de 2 ori( o data la ziua mea(l-am probat) si o data la ziua Alinei:>:>).Nu port lenjerie din saten sau dantela din comoditate…si ptr ca imi place bumbacul…e mai ..mai nu stiu cum…asa,ca bumbacul…
Din cele cateva sute de asa zice”bijuterii”(ptr ca sincer doar cateva sunt cu adevarat bijuerii…restu sunt de-alde Meli Melo,Gia,Anani,Accesorize si tot felul de magazine de cadouri de prin toata tara si alte cateva  no-name si uitam de hand-made:>)preferatele mele sunt cateva….nu as putea sa le numesc,sunt primite cadou…cred ca toate,sau aproape toate.

Well(m-a invatat Medina ca engleza e mai melodioasa),stiu ca fiecare zi e speciala….fiecare zi in care ma enervez ca m-am trezit cu 3 minute inainte sa sune ceasul,fiecare zi in care ma impiedic de birou,fiecare zi in care ma imbrac cu  tricoul purtat ieri,il dezbrac si apoi il imbrac iar,fiecare zi in care ma murdaresc de pasta de dinti,fiecare zi in care-mi uit unul din cele 4 lucruri esentiale acasa(chei,portofel, telefon,mp4),ei bine sunt o fata practica,nu e capat de lume daca mi-am uitat acasa rimelul si afara ploua,iar eu nu am umbrela,fiecare zi in care Iulia ma intreaba ce-i cu fata mea si ca ar fi cazul sa incerc sa-mi fac mai mult timp,ptr ca abia reusesc sa ma dau cu putin rimel…ei bine,prefer ca cele 30 min(cate min petrec fetele dim in oglinda?) in care stau sa ma dau cu 3 kg de fond de ten,7 straturi de pudra,5 de blush,3 randuri de fard si 20 de mascara sa le petrec visand la cai verzi zburand pe campii si sa ma dau doar cu putin rimel(cand nu am lentilele)  si cu putin fond de ten,daca mai am 30 de secunde si nu am ce face cu ele(ok,recunosc,ma dau cu 2 kg…doar  cand ies in club….de ce?ptr ca toti prietenii mei,chiar si baietii se aranjeaza mai mult decat o fac eu,asa ca ma dau si eu cu tot ce gasesc).Ei bine,ar trebui sa-mi fac timp si sa port  lenjeria aia pe care mi-am luat-o anu trecut,insa pe care nu am vrut sa o port,sa ma dau mai des cu parfumul care imi trezeste amintiri placute.

Am invatat ca inainte de a primi cadouri trebuie sa ti le faci singura.Inainte sa astepti ca cineva sa te faca fericita,ar trebuie sa incerci tu sa fii fericita,inainte sa  ai ceva trebuie sa-ti doresti ceva,inainte sa razi trebuie sa zambesti,inainte sa obtii trebuie sa muncesti,inainte sa mori trebuie sa traiesti,inainte sa...trebuie sa… cam la asta se rezuma viata.

Asa ca…ma duc sa ma dau cu  parfum,sa-mi pun bluza pe care nu am purtat-o niciodata ptr ca am crezut ca nu e nicio ocazie destul de speciala,o sa port si lenjeria violet:”> si o sa-mi cumpar flori.O sa command 3 pizza,le incep pe toate  si nu termin niciuna,o sa beau juma de bere cat sa ma ametesc si o sa rad singura.


Niciun comentariu: