vineri, 26 martie 2010

Hai sa ne respectam!

Banii lu tac-tu nu te fac mai bun…nici mai frumos,nici mai destept..esti ceea ce esti!Un cretin prost crescut intr-o societate in curs de dezvoltareK

Frate,se sta la coada…ce naiba?ne respectam..ca doar suntem oameni nu animale…sau ma insel?

Cred ca ar trebui fcaute niste ghisee ptr animale…ca intre noi nu ne mai intelegem si nu putem sa respectam niste reguli...eu am venit prima eu plec prima, nu tu vii ultimu si pleci primul?Intelegi?Nu e ca-n trafic unde fiecare are regula lui....ok?Data viitoare cand intri undeva si nu stii ce trebuie sa faci, fa stanga si iesi..PA!!

Imi cer scuze ptr limbaj dar atat de mult ma enerveaza chestia astaK.Stai ca omu normal la coada si apoi vine un cretin si se baga in fata ta doar pentru ca el este……prefer sa nu dau numeK..e mai bine…ar insemna sa ma rezum doar la situatia de azi si nu vreau…situatii ca acestea probabil sunt cate 15230 pe secunda in lume.Dar cred ca am dreptate sa ma enervez.Sau nu?E asa ceva normal?Vreau si eu o parere...sunt eu ipocrita?




p.s In curand voi posta ceva despre bunele maniere...poate cateva fragmentele,ma gandesc...

Niciun comentariu: