joi, 29 aprilie 2010

Cum sa nu te oftici?

Atentie limbaj vulgar(nu intelegeti gresit...daca nu stiti exact sensul cuvantului vulgar cautati in dictionar )

Vii ca bou la scoala 12 ani…inveti ca disperatu…te certi cu profii ptr note si tragi de fiecare sansa ca sa reusesti si in final ce se intampla?Vine unu cretin,scoate tac-su  banu si trece baiatu clasa….chiar cu medie mare,ca sa nu exagerez spunand foarte mare.Se duce tipu la facultate..ca na,in ziua de azi totu omu’ face facultate…nu face o facultate ala care nu are chef.In final baiatu lu’ tata ajunge mare avocat, si face legea cum are chef sau poate un ilustru politician si ma conduce dupa propriile lui reguli ori doctor  si ma omoara ptr ca a intrat la facultyate cu 4(da..la medicina la Buc se intra si cu 4).Nu spun nu…dute frate la facultate(ca doar a scos tac-tu banu’) fa ce vrei cu viata ta,dar lasa-ma pe mine in pace..nu-mi lua mie locul?Ok?Dute naibii la o facultate la care nu vrea nimeni.Sunt satula ca niste cretini care nici nu stiu sa scrie insa imi iau mie locul la facultate si apoi job-ul la care visez inca de la gradinita.Sunt atat de satula de oportunisti.Nu sustin ca eu nu sunt o oportunista,insa eu mai pun mana din cand in cand pe o carte si am totusi o cultura generala,motiv ptr care as putea purta o discutie coerenta cu cineva.
Si am invatat pe branci ptr pre-admiterea de la SNSPA ca sa fiu intrebata de norul cenusiu?Dar unde naibii mai este Aristotel?Si Hayek?Si Pascal?Si Blaga?Si Descartes?Si Rousseau?Si  Quine?Si Russell?Si Kant?Astia si multi altii unde sunt?Da..in manualul de filosofie pe care il stiu punct cu punct si cuvant cu cuvant degeabaK….nu o sa mai critic tara asta pe care pana ieri o iubeam..insa chiar m-am saturat sa intru intru spital cu o simpla raceala si sa ies infectata cu nu stiu ce boala,sa am nevoie la notar si sa ma scuture de bani,sa nu pot fi trata asa cum am nevoie pana nu ofer”mita/spaga”.Si stiu ca daca spun eu nu oricum nu se va intampla nimic,si stiu ca daca nu dau nu o sa-mi rezolv problemele,dar lasa ca ma fac eu mare si pana atunci poate creste nivelul educatiei si in Romania.Poate in viitorul apropiat in loc sa fiu agata pe strada cu o replica ieftina mi se va recita Shakespeare(sincer il prefer pe Oscar Wilde,dar nici Shakespeare nu-i rau:>),in loc sa vad un grup pe personaje suspecte mancand seminte in fata blocului o sa-i vad citind o carte in parc si de ce nu poate se vor inventa pastile ptr mitocanie.Si poate ma trezesc si eu la realitate si nu voi mai visa cu ochii deschisi,ptr ca viata nu-i roz si Barbie nu exista!


Bonus:
salutare is an anonymous visitor to your Pingbox.
Be careful not to share confidential or private information with people you do not know personally.
[Aici lipseste o parte din conversatie ptr ca inchisesem si nu se salveaza conversatii cu persoanel anonime:|.....oricum tipu' imi spusese buna,ma intrebase ce fac si daca ii dau si lui numarul meu de telefon...aaa..si ma mai  intrebase de unde sunt...apoi discutia a continuat]

salutare: da ca iesti din buk  ieste superr
salutare:
Panaite Roxana: da
Panaite Roxana: din bucuresti sunt
Panaite Roxana: ce ziceai sa-ti dau?
salutare: ai   numarul de telefon
salutare: acuma ai anteless
Panaite Roxana: daca am numarul meu?
salutare: cati ani ai 
Panaite Roxana: tu cati ani ai?
salutare: sa  mil dai si mie  numarul tau
salutare: 24
salutare: uh
Panaite Roxana: multi inainte
Panaite Roxana: am 23
salutare: mss
salutare: ne potrivim
Panaite Roxana: pe la facultate te duci?
salutare: de minune
salutare: nu
Panaite Roxana: dar cate clase ai?
salutare: dc  ma antrebi 
salutare: 10
Panaite Roxana: ca sa vad daca ne potrivim
salutare: mai gresesc
Panaite Roxana: si cat castigi?
salutare: cat  o data 
salutare: dc
Panaite Roxana: ca sa vad daca ne potrivim
salutare: ce  mai vrei sa sti despre mine
Panaite Roxana: cat castigi?
salutare: mult nu pot sati spunn 
Panaite Roxana: de ce nu?
Panaite Roxana: iti spun si eu..daca vrei
salutare: sa spui uh
Panaite Roxana: si spui si tu?
salutare: oki
Panaite Roxana: sunt editor
Panaite Roxana:
Panaite Roxana: si castig destul de bine
Panaite Roxana: acum e randul tau
salutare: poi da   nu miai ziss  cat 
salutare: eu castig  20 de milione  pe  luna 
Panaite Roxana: atat de putin?
salutare: iesti multumita 
salutare: asta ieste viata
salutare: pe criza asta
salutare: uh cat castigi
Panaite Roxana: mai mult decat tine
Panaite Roxana: de vreo 3 ori mai mult
Visitor 21 has signed out. (4/28/2010 10:05 PM)

Last message received on 4/28 at 10:03 PM

Nota de subsol:(parca as fi scris un roman:)))

O discutie pe care am avut-o acum o ora cu un vizitator..unul oarecare
Nu sunt ipocrita...m-a inspirat tipu in ce am scris insa nu are nicio contributie efectiva..adica de mult vreau sa scriu despre faptul ca sunt revoltata ca un cretin imi va lua locul la faculate...tipu asta,al carui nume nu-l stiu,doar m-a ajutat sa-mi reamintesc de ce ma duc in fiecare zi la scoala(mi-a placut totusi  ca a fost sincer si a zis ca are 10 clase si ca mai face unele greseli);

Am ales sa spun ca sunt editor(ptr ca mi se pare un job super si am dat ca salariu ce mi-a trecut prin cap,avand in vedere ca habar nu am cat castiga un editor bun);

Probabil s-a simtit intimidat de banii castigati de mine si s-a gandit ca nu are rost sa  ma mai invite in oras...aahhh..si cat imi doream sa ies cu el,ca doar ne potrivim:>:>..ne-o targem...facem o gasca de copii,ii crestem cu un salariu mediu pe economie si cu alocatiile lor si suntem fericiti:>:>

2 comentarii:

Anonim spunea...

Interesant stil,original as zice.Trag o singura concluzie de aici.Nu iti lipsesc si nici displac "moolahii".

broscutza zambareatza spunea...

"moolahii"????ce inseamna?:D:D