miercuri, 20 octombrie 2010

Cum e posibil?

Cum e posibil?


De vreo 2 zile ma gandesc cum e posibil sa am 18 ani sis   ma simt batrana?Nu fizic….psihic…si moral…bine,poate putin si fizic…dar sufletu-mi este batran.


Si doamne cate mai am de vazut si de trait…si simt ca am trecut prin atat de multe…si cand spun multe chiar ma refer la multe…Oare ce ar trebui sa mai vad/simt/traiesc/aud/ ca sa pot spune ca am vazut destule incat sa pot parasi lumea aceasta linistita.Nu,nu vreau sa mor…cum as putea sa mor,cand totusi mai sunt atatea de facut?


Unii vad in mine un copil naiv..dar nu sunt…Nici nu stiu cat de naiva am fos cu adevaratt(Valy,stiu ce urmeaza sa gandesti:”pe fruntea ta scrie ca esti naiva”..nu,nu e asa…”pe fruntea mea scrie ca vreau sa par naiva”).De ce as vrea sa par naiva?E mai simplu sa treci prin viata si sa faci pe prostul decat sa fii unul.You know what I mean!


Altii ma vad inca un copil…mereu voi fi copilul parintilor mei,dar nu vreau sa cred ca inca mai sunt un copil…ma descurc singura de mult prea mult timp,desi depend financiar de mama.Insa adevarul e ca sentimental depend doar de mine si ajung sa tin la cineva doar daca-mi doresc eu asta(aka daca-mi impun).Psihic?depind de creierul meu…si el?e ciudat…nu ma asculta niciodata…nu vrea si punct….


Ma simt goala…sufleteste…simt ca apartin nimanui,nu ca ar trebui sa apartin cuiva… apartin doar mie si atat,dar as vrea sa pot spune ca sunt a cuiva..nu a mamei,ptr ca aceea fetita care spunea ca e a lu mami a crescut…a ramas insa aceeasi privire,aceeasi dorinta de a deveni candva printesa…a cuiva…si sa-i apartin…si sufletul meu sa fie al lui…intr-o zi-mi spun mereu...trebuie sa vina si ziua aceea…

Ai grija ce-ti doresti ca se poate implini,se spune.Ei bine..tot ce mi-am dorit mi s-a implinit.Doar ca am facut greseala sa nu am grija ce-mi doresc…mi-am dorit de toate si le-am primit..pe rand…poate ca atunci cand se implinea o dorinta numai aveam nevoie de ea…dar toate,absolute toate mi s-au implinit…acum am o noua dorinta si astept ziua in care va devein realitate…


Si cand aceea zi va veni…voi stii ca mai am multe de vazut,caci acum simt ca am trait prea multe ptr cei 18 ani ai mei.Mi se va reprosa ca nu stiu prea multe despre viata…dragii mei,am luat viata-n maini cand aveam 10 ani si ma descurc.Sunt singura printre necunoscuti si nu ma plang,chiar imi place aici..De fapt asta e viata mea de acum.Despre bani?Sunt relativi..nimic de spus…De spre iubire?Mai relativa decat timpul…Despre barbati?Am invatat ca nu pot sa am incredere in niciunul..toti cauta “the hole”…si cand gasesc o gaura isi baga…poate suna cinic,dar nu este…despre viata?ce sa mai invat?ce as mai putea invata?


To be continued….

[multumiri unei prietene de suferinta]

(*) stiu ca mai sunt multe de invatat,eu doar intreb ce ar trebui sa mai stiu despre viata?
(**) toti barbatii cauta,la un moment dat in viata, "the hole"...si apoi,poate,in unele cazuri,se mai calmeaza....

7 comentarii:

vallenttina spunea...

Povestea cu "The hole" imi aminteste de un mos tampit, ca altfel nu ii pot spune, care abia daca imi stia numele si m;a intrebat "E bun sex'ul la prima vedere?" ..am ramas :|..wtf....oare batranetea e de vina sau lipsa de cultura?..
Daca barbatii cauta o gaura..femeile ce cauta?...pana la urma organele fac parte din noi, ca si celelalte parti...inima functioneaza continuu, mainile si picioarele sunt folosite zilnic..etc,etc..ai prins ideea (folosim tot ce avem)
Pt partea cu scrisul pe frunte..nu mai e vizibil..asa tare..poate a ramas o urma..totul se sterge in timp,daca iti doresti..probabil iti este mai usor sa accepti unele lucruri daca pari naiva...

P.s...si eu sunt singura unde sunt...si imi e ok asa..nu ma deranjeaza..prietenii vin si pleaca tot timpul,iar familia poate fi vizitata de cateva ori pe an;))

vallenttina spunea...

"Live Together, Die Alone"

broscutza zambareatza spunea...

De ce draga mea te-ai legat tu de "gaura"?Da...femeile cauta pe cineva care sa-si bage pl in gaura...mutlumita?am recunoscut.( sa postez curand ceva despre bagat si vei intelege de asa duc acest raso:D...doar da-mi ceva timp sa-mi revin).

Acum,revenind la acest post...iti dau voie sa-l mai citesti o data si sa te iei de altcv:)):))..asa cum iti place tie sa comentezi:)))..

ps:la cel cu epilatul inghinal chiar esti de acord cu ce am scris?:">...[ca as putea s afiu mandra de mine]

vallenttina spunea...

No comm..momentan:D

vallenttina spunea...

...

broscutza zambareatza spunea...

rasp*

chiar nu simti tu nevoia sa comentezi despre nimic?:D:D

vallenttina spunea...

O sa astept acel post:D..iti dau timp sa-ti revii.