duminică, 7 noiembrie 2010

Moment de sinceritate...

lumi spunea...


"dar la naiba ai dreptate...iubirea e relativa...dar de ce nu uitam ce am iubit candva?"
De fapt uitam…uitam ce am iubit candva,insa nu uitam pe cine.Ii pastram numele si chipul ascuns in cutia amintirilor.
 Tu stii foarte bine ca am zis si eu o data (acum cativa ani )te iubesc si acum rad de situatia aceea si razi si tu de mine.De ce radem?
1.Pentru ca nu simteam.
2.Pentru ca eram prea mica sa-mi dau seama
3Pentru ca in moemntul de fata abia imi amintesc numele lui
4....
5....
si motivele pot continua.
Tot ce-mi amintesc despre acel baiat e numele lui si ziua de nastere.Nu au trecut decat vreo 4 ani si eu nu-mi amintesc lucruri esentiale:ce-l facea fericit,ce bere-i placea,culoarea favorita,ce-mi placea mie la el,cum mai arata….etc(intelegi tu).Practic am uitat ce “am iubit “ candva…si chiar daca-l iubeam intr-adevar dupa cativa ani as fi uitat.E normal sa uitam.Eu am uitat si ce am mancat dimineata la micul dejun (si am mancat acum o ora)cum as putea tine minte lucruri neimportante despre un baiat care  a facut parte (la un moment dat) din viata mea.De fapt sta in firea noastra sa ne axam pe prezent,sa uitam trecutul si sa ne gandim la viitor.Apreciem oamenii care fac parte din viitorul nostru.Pana la urma doar viitorul conteaza.Nu ti s-a intamplat sa uiti momente esentiale din viata ta?Ca atunci cand am fost impreuna in Sibiu.Iti mai amintesti tot?Nu ti se intampla sa te uiti la pozele din Alba Iulia si sa te interbi cum il chema pe baiatul acela?Sau ce ai mancat cat ai stat acolo?Sau cum era sa ma lasi sa ma innec?(lucru pe care sustii ca nu ti-l amintesti).Sunt momente din viata noastra pe care le uitam.Facem loc noilor amintiri,noilor sperante,noilor momente...
 Daca tu inca nu l-ai uitat nu inseamna ca nu uitam ce am iubit.Si-l vei uita,sa nu iti fie teama.

Niciun comentariu: