vineri, 11 iunie 2010

Amintiri

Miercuri...calduroasa zi de inceput de iunie...bagaje,nu prea multe,caci doar ma duc la tara:)):)).Ma duc sa o vad pe Iulia(caci a binevoit sa ne faca o vizita) si sa-mi vad bunicii(caci nu am binevoit sa-i mai vad de ceva timp:|).revenind la bagaje,e uimitor ca nu am decat 2 rochite si 3 tricouri+hainele de pe mine[pe care am avut bunavointa sa le pozez in detaliu pana cat a venit atat sa ma ia din Tecuci:)):)) (care btw e oras si nu sat:))..si e chiar un oras dragut)si sa ma duca sa o vad pe Iulia]

Am ajuns la tara.Am facut cateva poze:))..sa ma laud ca-s bronzata[nu mi-am permis sa pun poza cu decolteul:))..ca na,sunt eu asa pudica:">] si ca ma voi mai bronza putin:"...numai putin,ca nu vreau sa-mi prajesc neuronii:| si nici nu are cine ma scarpina:|.Apoi,am vorbit cu iulia,a venit putin pe la mine si din dorinta ei[evident nu a  mea] am mers la barul din sat:))..smecherie:)))[a fost seara manelelor,caci din cate am inteles  e muzica diferita in fiecare seara...se mai emancipeaza si taranul...doar ca eu am avut un nenoroc ptr ca desi initial eram doar noi,tot manele am ascultat:|..ca au venit si altii dupa e altceva:|].Am vb,am baut(suc si ciocolata calda),am ras,am facut si cateva poze si cam atat.Ne-am intalnit si joiputin:D si am mancat ciocolata:))[as fi pozat si asta,dar nici ambalajul nu-l mai am:|..l-am aruncat,nu mancat:))]
Apoi l-am intalnit pe var-miu,joi dupa-amiza cand m-am trezit:))[recunosc ac am avut o reactie ciudata cand l-am vazut atat de murdar(de fapt murdar e putin spus) insa mi-a placut si l-am pozat cum se juca el in nisip si cum alerga si ce mai facea el:)).Si asa mi-am adus aminte de copilarie.Apoi,am fost la bunicu' si l-am vazut iar.Si brusc mi s-a facut dor de copilarie.Imi amintesc ca aveam vreo 2-3 ani(el are 4) si ma jucam cu bunicu' asa cum o face el acum,doar ca parca eram mai cuminte:"> sau ft rasfatata(am fost prima nepoata si singura de altfel si an,bunicu era ft mandru ca a devenit si el bunic si a  trecut la uramtorul nivel,sau cel putin asta cred eu) ptr ca bunicu' m-a iubit mult,si inca ma mai iubeste(vad asta in privirea lui,de fiecare data cand ma duc pe la el si-si iubeste toti nepotii in egala masura:X).Si imi e dor sa fiu ca Bebe(e var-miu:d..Ionutz,dar asa il alintamnoi,avand in vedere ca e cel mai kic si are numai prostii-n cap:|),sa ma murdaresc de placere,sa fac baie si iar sa ma murdaresc:"> si sa stau toata ziua in nisip si sa-mi pun nisip si-n par ptr ca asa am eu chef si sa alerg dupa muste:)) si altele..stiti voi ce mai faceati in copilarie cand va duceati in vizita la bunici(la tara),caci eu una niciodata nu am fost cuminte:">.Si acum m-as duce sa ma joc in nisip(daca nu ar fi 5 dimineata evident),insa as desena (nu ca as fi talentata)cu creat toate trotuareledin fata blocului(si o voi face curand).Imi ami amintesc si cat ma chinuia unchi-miu,de fiecare data cand ne-nntalneam plecam cu jucariile stricate:|:mereu imi demonta masinutele(imi placeau) si papusile(cand aveam asa ceva:))..am fost mai baietoasa) si ma-nvata si pe mine cum sa le stric si eu)evident) el stricam si apoi,ma chinuia si ma tragea de urechi si ce-mi mai facea el"in gluma".Si-mi mai amintesc de unchi-miu celalalt:|:-<[D-zeu sa-l odihneasca -n pace],omul acela numai cat m-a chinuit si cand plangeam prea mult sau tare si venea bunicu,imi dadea bani sa tac,ptr ca bunicu ma iubea mult mult mult si nu voia sa ma vada ca plang etc si-l mai certa pe unchi-miu daca se lua prae des de viata mea.Si-mi amintesc de Lala:))[aka Mihaela,matusa mea pref,de altfel si singura(in opinia mea,caci o alta matusa nu am cunoscut-o si restu sa nu le vad:)))]care(efectiv) m-a crescut(intr-un fel sau altul) ]si a fost super ok si inca mai este(in mare parte),caci e mai rea decat mama:|..de fapt ar fi imposibil sa fie mai buna decat mama:))..ma mai cearta ea asa(mereu cand ne vedem,caci nu locuim in acelasi oras),dar e matusa mea unica si preferata:))).Si am atat de multe amintiri:)),dar sunt doar ale mele,caci parca prea am exagerat:D
Si as mai vrea putina iubire!Putina,putina,putina...de la fiecare-n parte!Si un zambet!
Multumesc!

Niciun comentariu: