luni, 23 august 2010

Cunostinta vs prieten

Se pare ca  multi nu au inteles ce am vrut eu sa spun aici .Ptr ca cei care nu erau pe lista s-au simtit ofensati(lucru pe care nu l-am dorit nicio clipa),iar cativa din cei de pe lista  mi-au reprosat ca au facut lucruri mult mai importante ptr mine decat cele prezentate de mine(imi pare rau ca nu ati inteles ce am vrut  eu cu adevarat sa spun..sau poate ati inteles,insa nu ati vrut sa recunoasteti).

Acum urmeaza sa va explic de ce unii(care s-ar fi asteptat sa fie pe lista) nu sunt:
Conform definitie din DEX,cunostinta=Persoană pe care vorbitorul o cunoaște in timp ce prieten =Persoană de care cineva este legat printr-o afecțiune deosebită, bazată pe încredere și stimă reciprocă, pe idei sau principii comune.Asadar,persoanele de pe lista sunt (in momentul de fata) mai mult decat niste simple persoane pe care le-am cunoscut la un moment dat din viata mea,Ei au facut lucruri(shimbandu-ma total) care care m-au emotionat si mi-au oferit amintiri de neuitat!Voi,ceilalti,ati stat pe scaunul de langa mine,insa ati coborat la prima sau la a2-a statie,in timp ce acesti oameni si-au tatuat numele-n sufletul meu si nu as putea sa-i uit(momentan).Si ce daca timpu-si va spune cuvantul?Si ce daca uitarea este legea firii?Si ce daca oamenii sunt predispusi inselarii sentimentelor?Si ce daca ....eu nu accept!!!

Niciun comentariu: