duminică, 7 noiembrie 2010

Relativitate..

Stiu ca atunci cand vezi acest titlu te gandesti la ceva inteligent.Ei bine nu am nimic inteligent de spus.Nu azi...



Eu nu cred in iubire.Iubirea e relativa!La fel ca banii,timpul,fericirea si chiar viata insasi!Iubirea nu e  palpabila.Ok,banii sunt palpabili,insa tot relativi sunt!Si cele doua cuvinte ..nu valoreaza nimic.Adica,da poate ne fac sa ne simtim mai bine,dar pentru mine doua cuvinte nu tin de cald noaptea si nici nu ma fac sa rad.Sunt atat de relative...si timpul isi pierde relativitatea langa ele:"te iubeam anu trecut";"te voi iubi maine".
Niciodata nu uiti ce ai simtit candva,dar uiti cele doua cuvinte.Totusi,de ce simtim nevoia acuta sa le auzim?Si de ce le spunem?Poate in inconstient ne dorim atat de mult sa le auzim incat le spuneam doar sa le auzim...sa fie asa?

Un comentariu:

lumi spunea...

cand am vazut titlul m-am gandit ca e un curs de al tau...:))
dar la naiba ai dreptate...iubirea e relativa...dar dece nu uitam ce am iubit candva?
daca imi explici si asta



io te iubesc si nu relativ ca daca era asa stii tu... ce faceam:))