vineri, 9 aprilie 2010

Cu si despre moda...baietii au mai mult bun-gust:D

Scriu acest post ptr a-l plictisi pe Alex(imi ceruse el mai demult sa-l plictisesc si eu nu am uitatJ)).Specific faptul ca nu sunt o materialista si nici o interesata…bunii mei prieteni pot confirma aceasta.Acum pot continua linistita.Eram azi pe strada,pe la 17:30,prin tiglina:D.Ma intalneam cu Alina si ptr ca eu am ajuns mai devreme,ea a mai intarziat si mi-am uitat mp4-ul acasa ma plictiseam ingrozitor.O stare din aia de-ti vine sa-ti tragi 2 palme imaginare si sa spui ca te doare.Asa ca m-am gandit sa ma uit la oameni,sa-i analizez,sa-i cantaresc,si mai ales sa vad cum si cu ce s-au imbracat..Dupa vreo 2 minute ma luase cu dureri de cap. Vazusem cateva personaje de ma apucasera niste dureri ingrozitoareKK.Sa nu crezi ca sunt eu tampita iti dau cateva exemple:o tipa pe la 1.62 m avea o pereche de pantaloni cu turul lasat si pana la gleza..nu am nimic cu acesti pantaloni,sunt chiar superbi,adorabili….daca ai 1.80 m.Adica,frate,imbraca-te frumos,dar sa-ti stea si bine.Ok?Mai vazusem 2 fete super vesele si razand,purtau niste pantaloni superbi…imi placeau foarte  mult culorile si modelele insa atat de prost asortateNuuuu!

Nu sunt ipocrita si nu cer nimanui sa se imbrace numai cu haine foarte scumpe,insa cer decenta..vreau sa nu ma doara capul cand merg pe strada.Am vazut cateva fete ingrijite si curat imbracate..nu aveau nimic frapant care sa le scoata in evidenta insa erau foarte ok…blugi,adidasi si o geaca/bluza ok…nuu 30.000 de culori si 7 modele caree se poarta gen:colanti de latex,botine cu tinte,animal print,imitatie de piele si lista continuaK

Recunosc:D…am fost rautacioasa zilele trecute cu baietii:D…azi,tot prin tiglina,tot cand ma plictiseam ,am vazut un baiat atat de draguzt imbracat:tricou galben,ochelari de soare gen aviator,sacou gri suflecat,blugi si adidasi verde inchis cu galben:X:X:X.Recunosc,tipu era bun:si la propiu si la figurat:D…arata bine..in mod normal nici nu m-as fi uitat la el,dar felul in care era imbracat m-a facut sa  scriu despre el pe blogJ)J).Ahh..in loc sa-mi fac cele 6 scrisori la engleza,sa citesc The picture of Dorian Gray si Ultima noapte de Petrescu(care e de altfel naspa rauK)eu scriu despre haine:>:>.Daca ma gandesc mai bine,daca as prinde pestisorul de aur as inventa “politia hainelor/modei”,sau nu stiu ceJ)…cred ca in engleza ar suna mai bine:>::…stiu sigur,dar nu vreau sa folosesc engleza ptr ca sunt o nationalista convinsa ce-si uraste orasulK. Revenind la baiatul foarte dragut imbracat,care s-a foit de cateva ori prin fata mea(si ce rau imi pareaJ) la vederea unei asemenea privelistiJ)).Si l-am mai vazut si pe faleza:>:>…si tot rau imi pareaJ)J)…era bun…un + de la mine:>.
Acum revin la personaje prost imbracate.Am vazut, frate,o tipaK..naspa rauKKdeci:cizme negre,dres mov mat,pant scurt de blug prespalat,bluza neagra cu imprimeu mov si albastru stalucitor,geaca alba lucioasa cu puf(era groasa,de iarna),geanta maro,blonda si machiata cu mov deschis si albastru(de ziceai ca a pocnit-o unu).Ahh,,imi revine imaginea ei in minte si iar ma dor ochii...trebuie sa-mi mai pun 3 perechi de lentile si 2 de ochelariK.Offf...ma doare inima…inainte sa iesiti din casa,va rog eu frumos uitati-va in oglinda…va rog eu frumos...sau dati-mi un telefon…promit sa va ajut…0751.89.12.xy……si nici nu va cer bani..doar nu mai poluati cromatic campul meu vizual.

Multi de plang de poluare fonica,poluarea aerului,a solului,a apei etc,dar nimeni nu se gandeste si la peisajul cromatic al orasului?Inteleg..traim intr-un oras de privincie…lumea nu accepta noul..asta este…imi amintesc o faza de acum 3 aniK..primisem cadou de la cineva din afara o rochie mov,lunga super dragutza…initial mi-a fost rusine sa o port,dar am facut-o si toti se uitau la mine de parca ma rapisera extraterestii si ma insemnaseraK,acum 2 ani,am vauzt rochia intr-o revista de fete(Cool girl),e drept,era kaki,insa acelasi material,aceleasi culori era intr-un magazine din Bucuresti(poate si in alte orase,insa pe vremea aia nu aveam BSB in Galati si acum il avem degeaba…numai solduri din Buucuresti la supra pretK).Asta vara..toata lumea avea rochii lungi,vaporose,exact ca cea mova a mea.Oare extraterestii au rapit toate fetele din Galati?

Ma intreb cum as arata acum imbracandu-ma asa cum vreau de mult sa o fac:cizme Ugg sau gen Ugg si pantaloni scurti?Cred ca toti vor crede ca sunt blestemata sau vrajita de port primavara Ugg-uri imblanite…dar na..sunt Roxana…ce vreti de la mine?nu ma duce capu la mai multK

Ps:am gasit pe google niste poze cu Miley Cyrus in pant scurti si cu cizme imblanite vara…nu a zis nimeni nimic de ea(m-am interesat special,daca s-a vorbit despre cizmele ei imblanite purtate vara)


5 comentarii:

Alex spunea...

In primul rand vreau sa spun ca nu m-am plictisit.
In al doilea rand.

Oamenii,romanii,accepta mai greu noul.Spre exemplu daca as umbla in boxeri prin centru precis ar suna la politie sau ceva asemenator.Nu cei de seama mea ci babutele,persoanele de varsta a treia.NU,nu e nebunie,tampenie,este felul meu de a fi.
Pana cand nu vom accepta noul in viata noastra,in orasul nostru,in tara noastra nu putem spune ca suntem o tara membra a Uniunii Europene.

Cat despre moda,e trecatoare...

Imi place ce scrii totusi nu ma voi plictisi citind asta pentru ca citind aflii ceva nou.

broscutza zambareatza spunea...

Si mai ales la noi in oras accepta mai greu:)))

Alex spunea...

Uitasem sa spun ceva.

Am mers in boxeri prin centru,toata faleza,potcoava,chestii.Nu mi s-a intamplat nimic doar ca... am atras priviri.

Anonim spunea...

o fi naspa sa traiesti in Galati?daca tot ai asa o mare problema cu felul in care se imbraca cei din jurul tau de ce nu te muti tu frumusel intr-un oras mare?unde nimanui nu-i pasa de cum esti imbracata.eu am purtat pantaloni scurti din blugi cu ugg si un pulover lalai in luna mai...nimeni nu s-a uitat urat/dezaprobator sau in nici un fel ciudat la mine...pt ca nimanui nu-i pasa cum te imbraci.Deea

broscutza zambareatza spunea...

m-am mutat!