miercuri, 28 aprilie 2010

Pot sa-mi tai juma de vena?

Cand mi-am numarat prietenii  aveam 5.Apoi unul dintre ei a plecat,acum  a mai plecat inca unul,sau cel putin nu-l mai vreau eu in viata mea.Si stiu ca cine are 2 prieteni se poate considera un om fericit si ca eu am 3…dar oare ptr cat timp?Nu suntem noi oameni si gresim?Stiu ca doar interesele ii mai leaga de mine,si mi-as dori sa nu fie asa,dar viata nu e asa cum vreau eu…ea e pur si simplu..si intr-o zi si acesti 3 voi pleca,atunci cand nu voi mai avea ce sa le ofer…

Si totusi nu ma plang ptr ca insa intre a fi o fraiera fara prieteni si o persoana cu multi prieteni care ma urasc pe ascuns cu siguranta as alege as fiu o fraiera fara prieteni.Prefer sa fiu singura decat inconjurata de hiene…prefer sa gresesc ptr ca e decizia mea si nu a altcuiva…prefer sa ma dau cu capul de sus decat sa fac ceea ce mi se spune doar ca,in viata mea asta nu prea se intamplaasta,mai ales acum,insa cand se intampla sunt mandra de mine.

Asa cum i-am zis si profei de engl:”In fiecare zi gasesc motive sa fiu mandra de mine!”Si a zambit…ea si “covrigizz” si “pepâghel” si multe altele pe care le spune.Hey,nu-mi denigrez liceul de c…t in care invat de 4 ani…nu..nici nu numar zilele pana terminam…nu,pur si simplu nu…Azi chiar mi-a placut sa stau degeaba la scoala  6 ore….doar 6 ore in care as fi putut sa dorm sau sa fac ceva constructive….cum ar fi sa citesc o carte pe care imi doresc de mult sa o citesc,insa nu stiu daca voi reusi prea curand.


Ps:Nici macar animalele nu reusesc sa-ti fie prieteni fideli...Alex,si-a gasit alt orieten acum:| a uitat de mine:|...iar daca reusesc,mor prea devreme:|

Un comentariu:

lumi spunea...

ar fi bine sa-ti alegi tu prietenii si nu ei pe tine...asa vei fi o tipa cu initiativa