luni, 5 aprilie 2010

Raspunsul meu la intrb 2

Nu as putea trai fara rost,culoare,,trambulina,soare, demnitate,creatie, iubire,amintitri,imbratisari,cuvinte frumoase,zambete,lacrimi.ploaie,timp,pizza cu piept de pui,clatite cu ciocoolata si banana,carti,cadouri oferite fara motiv,ciocolata,desene animate,role,bicicleta, placa,guma,mascara,accesorii handmade si de toate felurile:-”, curcubeu,broaste, prieteni,ceasuri,crema ptr protectie solara, mere,esarfe, arta, familie,muzica ,sens, acadele,tenesi,genti,engleza,Kant(in mod ciudat nu stiu cum ar fi viata mea fara KantK), directie,inghetata de la Chip&Dale cu ciocolata,lalele portocalii,dorinte,comedii,intrebari prostesti,somnul de dimineata,mirocul de primavera,o jumatate de cana de ciocolata calda,Alex dansand(pe vremea cand aveam eu grija de el si iubea mel:Directia 5-Si ce daca…si broscutzele au sentimente)idei,suflete curate,rabdare,inceput,apus,scrisorile catre mos craciun(le-a pastrat mama pe toateK),opinii,examene,cuvinte,parfumul meu preferat(care nu a fost niciodata preferat),meniul McChicken din El Torro(asta e reclama),reviste,albumul foto cu  poze din “early childhood” care  provoaca mereu rasul ,lentile(sunt mioapaK),crema cu ulei de masline ptr par,cadourile aduse de var-mea:>:>,rochia mov(pe care o port de 3 ani:-“ si care a fost IN anu trecut:>:>),i-pod,figurile/mofturile mele,glumele proaste ale Alinei si Danei legate de faptu ca eu eram minora si oricum sunt mai mica,oja alabstra,Sibiu,fresh de portocale,baietii ce poarta tenesi prafuiti si tricouri rupte,vise,vata de zahar,vant,cocalari si pitzipoance(de cine as mai rade eu ?:|..aahh ce trista ar fi viata mea fara rozJ)),popcorn,dureri(aici m-as lipsi lejer de ace),motivele de cearta,scuzele,dictionarul meu englez-roman/roman-englez,pasta de dinti,sa vorbesc singura(fac asta destul de desJ)) si uitasem de prietenul meu imaginar din copilarie:-"...ooff ce dor imi e de el:D si fara Viata cu Louie si fara Zambetul lu Sharon(de fapt am zis desene animate:)):)))
M-as lipsi de apa daca m-as inneca in fericire,m-as lipsi de mancare daca m-as satura cu iubire,m-as lipsi de aer daca as respira incredere,m-as lipsi de telefon daca as vorbi cu fidelitatea,m-as lipsi de oameni daca as fi prietena cu fidelitatea,m-as lipsi de masina daca as merge de mana cu optimismul,m-as lipsi de casa daca as trai cu adevarul.

ps:cu siguranta mai lipsesc multe lucruri fara de care nu as putea trai,cum ar fi glumele proaste(dar asta a zis Alex:)))

Niciun comentariu: