luni, 12 aprilie 2010

Idei

Am un amalgan de idei si nici macar nu stiu despre ce sa scriu.Ma gandesc ca daca as fi avut un jurnal clasic(in care sa scriu cu manuta mea tot ce-mi trece prin cap,nu as  mai fi fost nevoita sa "omit" si "sa "sar" peste anumite detalii mai picante:"> si nici nu v-as mai fi plictisit pe voi cei care citiiti(si spre uimirea mea,unii chiar citesc:">)...asa ca daca imi cumpara creva un jurnal cu Hannah Montana,promit ca-mi inchid blog-ul:D...sau o sa scriu o data pe luna,la ciclu:D,...ca atunci sunt mai dura:D


Revenind,am fost la film...."It's complicated"...bun filmul...(Ionutz imi pare ca ca am zis ca nu mai merg,dar Valy s-a razgandit si am plecat in graba:|scz:|)....a fost foarte amuzant:D:>:>..dar m,a plictisisem sa stau cu fundu pe scaun si sa fac nimic:|...oricum e unul din filmele la care am ras tinandu-ma de burta:)):))[by the way,nu credeam ca la 60 de ani mai faci sex...e doar urat:|..credeam ca bunicu radea cand zicea ca "se mai joaca si el"..e naspa..nu stiu cum sa zic...sexul la 60 de ani e tabu ptr mine:D...dar filmul in sine  a fost amuzant,actori unul si unul(Alec Baldwin,Meryl Streep,Steve Martin si mi-a mai placut si Hunter Parrish(era dragu in film),iar regizoarea :Nancy Meyers...tot respectul,sigur v-o amintiti din Capcana pentru parinti(film cu Lindsay Lohan),What women want(cu Mel Gibson) si  The holiday (cu Cameron Diaz,Jude Law,Kate Winslet).



Am uitat sa va spun ce nu mi-a placut la film:mancatul semintelor...frate-n plm..vrei seminte?mananca acasa dar nu ma freca pe mine la creier cu zgomotul acela sacaitor:|:|...Yach:|:|..naspa:|


Apoi,ieri,adica azi v-am povestit ca am fost ieri la Kaufland si am vazut o d-na pe care o admiram(si despre care nu va pot spune mai mult,daca aveam jurnalul meu propriu scriam despre asta amanuntit),dar nu v-am zis ce mi s-a mai intamplat si e o chestie care mie,pe langa faptul ca mi se pare tampita mi se pare si amuzanta. Asadar,(v-am zis ca sfidez gramatica,deci nu ma corectati) eram la Kaufland,stiu ca am mai zis asta,dar imi place sa ma repet,si auzeam pe fundal un dialect ciudat,dar ciudat rau...ma simteam in savana,in jungla africana(nu stiu exact unde ma simteam)..doar ca era ciudat..nu ma interesa ce vorbesc,insa ma durea capul de la acel limbaj codat.Probabil mi-au citit gandurile si au inceput sa vorbeasca in franceza...nu am nimic cu asta...problema mea  e ca vorbeau despre mine,iar de  data asta eu intelegeam..si ma enerva..ma uitam la ei insistent ca sa inceteze si ei nimic,tot continuau sa vorbeaasca despre mine,despre ochii mei mari(sunt sincera ce vreti) si despre  felul cum ii priveam dar nu se opreau si mai vorbeau ei despre multe alte chestii legate de mine,de care nici macar nu vreau sa-mi amintesc..nu au incetat nici macar in parcare,desi eram in spatele lor:|:|....asa tare m-am enervat si le-am zis sa inceteze dragu ca pe mine ma enerveaza chestia asta(recunosc le-am zis in engleza,ca nu-mi venea in franceza atunci) si se  uitau ca doi cretini la mine,apoi m-am adunat si le-am zis in franceza sa ar fi cazul sa inceteze.Frate,daca vrei sa te iei de mine,ia-te pe limba mea,ca nu am nimic impotriva,si daca nu vrei ca eu sa inteleg ia-te intr-o limba care nu e de circulatie internationala,sau asteapta pana acasa.


Si ultimul punct pe azi,pentru ca trebuie sa ma uit la filme..mi-am cumparat foarte multa mancare sa pot vedea toata noaptea filme.Imi cumpar si eu in sfarsit un BF blazer..adica imi cumpara var-mea,pentru ca...stie ea de ce....


Mai trebuie sa povestesc ceva?Vreti sa va spun si ce am mamncat la micul dejun?Nimic...de ce?pentru ca m-aam trezit la 14:14 si apoi m-am uitat la juma de film,deci nici pranzul nu l-am luat,apoi am fost la cinema,deci nici cina...sunt lifnita:D


A fost plictisitot?Da???Ma bucur asta era si ideea:D

Un comentariu:

luminita adriana spunea...

nu te grabi sa cresti...imi place de tine la 18 ani...nu te vreau la 30-35...

daca eram eu nu ma deranja ca vorbeau de mine(atunci iti doreai sa fi chiulit de la franceza?)...siigur iti apreciau frumusetea ochilor...pt ca ai cei mai dulci ochi(mai ales cand te enervezi)...