vineri, 30 aprilie 2010

10 lucruri de facut intr-un week-end


  1. Sa primeesc lalele albe sau portocalii fara motiv
  2. Sa mi se scrie o poezie
  3. Sa merg in Arena
  4. Sa mananc inghetata de ciocolata de la Chip&Dale
  5. Sa fac balonase
  6. Sa sar pe trambulina
  7. Sa merg in Braila
  8. Sa-mi colorez unghiile in culorile curcubeului
  9. Sa mananc pizza de la Amadeus(nu am mai mancat de mult)
  10. Sa rad cu lacrimi la bancurile seci si glumele proaste spuse de cineva care habar nu are cat de proaste sunt:D
  11. Sa ma dau cu  10 parfumuri in aceeazi zi sa vad care persista mai mult
  12. Sa beau o cafea cu gheata
  13. Sa fac un tort de clatite si banane
  14. Sa dau o fuga pana la Brasov sau oriunde undeva la munte:D
  15. Sa-mi vizitez bunicii.
Cum?Nu sunt 10?Sunt mai multe?Si ce daca...Chiar ar mai fi cateva pe care as vrea sa le fac week-endul acesta,dar nu am timp:|..asa ca voi face 10 din 15:>..sper sa reusesc:D

Niciun comentariu: