duminică, 4 aprilie 2010

Am nevoie de putina liniste...liniste si soare...sau mai bine fara soare...doar liniste

Nu stiu ce sa fac...e 2:54 pm..si nu stiu daca in week-end(adik de pasti) sa continui sau nu concursul:)):))...adik asta ar insemna cateva kg in plus la bagajele mele...deja pline :|:|.De ce cara fetele 273832993 de haine in vacanta si poarta nici macar 1/4 din ele?Avand in vedere ca voi fi plecata 3 zile(in principiu) mi-am luat:3 perechi de pantaloni,3 rochite,o fusta,6 tricouri,2 bluze,inca o rochita:D,2 perechi de tenesi(pe care stiu sigur ca nu le voi purta)balerini,cizme:)):)))[e primavara,e frig ce vreti?:))],3 perechi de ochelari de soare:))...cine spune ca va ploua mintea:))va fi soare:))..nu degeaba mi-am luat 2 costume de baie:)):))..hey..am probleme..stiu ecunosc..daca stie careva vreun doctor care sa trateze nebunia sa ma anunte si pe mine(sunt in stare incipienta cred:|..vreau sa cred asta).De ce baietii poarta 2 tricouri si o pereche de jeansi timp de 2 ani?Poarta  tricoul albastru 3 zile il spala, il poarta pe cel  negru 3 zile il spala ,iar iau pe cel albastru,dupa 3 zile cel negru...cat despre jeansi ..ii spala(nici nu vreau sa ma gandesc la cat timp) si cat se usuca baga o FIFA:|:|...aaaa..am uitat de cele 2 genti:>:>pe care le car si pe care stiu sigur ca nu le voi purta:)):))...si  3 esarfe(2 albastre..dc?)si mi-am luat si jumatate din cosmetice si avand in vedere ca de obicei nu folosesc prea multe chestii,cu siguranta nu o voi face acum:|...dar le car...si imi car si gelurile de dus(2 la numar ca altfel nu se poarte...sa car doar 1?:O...glumesti?).Ma intreb de ce car eu toate acestea?Oricum cu siguranta mai mult de jumatate din ele nu le voi folosi,avand in vedere ca marti va ploua:|:|...Si de ce am luat si 3 carti de engleza?:)):))o sa fac eu speaking-uri?:)):))vise...aahh..ce m-as face eu fara vise?si totusi sa continui sau nu concursul?Vrea careva o pauza?

Niciun comentariu: