duminică, 11 aprilie 2010

Despre concurs

Avand in vedere ca multi nu ati raspuns la cate o intrebare va fac treaba mai usoara si voi scrie numele celor care au rasp la intrebari si daca nu va regasiti pe lista trebuie sa raspundeti si va voi lasa tot eu o serie de link-uri:D


Intrebarea 1:Iulia,Vallenttina,Khriss,Ionut,Luminita-Adriana,Victory,Alex,Eduard,Leo,Marius
Intrebarea2:Iulia,Vallenttina,Khriss,Ionut,Victory,Alex,Cretu,NdN,Leo,Marius
Intrebarea 3:Alex,Eduard,NdN,Iulia,Vallenttina,Khriss,Luminita-Adriana,Victory,Leo,Marius,Cristi
Intrebarea4:Alex,Eduard,Iulia,Vallenttina,Victory,Leo,Marius,Cristi,Cretu
Intrebarea5: Eduard,Iulia,Vallenttina,Victory,Cretu,Marius
Intrebarea 6:Alex,Victory,Cristi,Marius,Iulia,Lupul,Leo,Vallenttina
Intrebarea 7:Marius,Iulia,Vallenttina,Victory
Intrebarea8:Marius,Iulia,Vallenttina,Victory,Alex
Intrebarea9:Marius,Iulia,Vallenttina,Victory
Intrebarea10:Marius,Victory


Intrebarea 1 ,Intrebarea 2 ,Intrebarea 3 ,Intrebarea 4 ,Intrebarea 5 ,Intrebarea 6 ,Intrebarea 7 ,Intrebarea 8 ,Intrebarea 9 ,Intrebarea 10 




Intr-una din zilele viitoare,cand voi avea timp si chef sa recitesc toate comm-urile voi anunta si castigatorul:D

2 comentarii:

Victory spunea...

eu nu :P am raspuns din placere nu vreau sa particip ;)

sau mai bine... daca castig cedez premiul meu celui de pe locul 2 =))

luminita adriana spunea...

eu am castigat...cerceii...
ii port la buzunar ca insigne...sunt super