sâmbătă, 10 aprilie 2010

Pe strada:D




Sa vezi ce s-a intamplat azi:)):))...am ieist in oras:)):))ca in fiecare zi...special e faptul ca am facut poze:>:>oamenilor:>:>bine imbracasti si mai putin bine imbracati..oricum fata de ieri azi a fost bine,adica nu a fost nimeni oribil imbracat,sau atat de bine incat sa nu uit:D

Asa ca sa vedem:D








Doar nu voi spune nimic de rau de mine:)):)))..am esarfa galbena ca o lamaie:)):))dar se potrivea cu o curea galbena ca o alta lamaie:P

Imi place fata cu mov..e foarte dragu imbracata:D


Ahh ce par:|:|...nu se vede binee in poza,dar va asigur ca daca se vedea bine ati fi dat un rr :D
Camasa aia cu flacari:|..nuuuu..imi aminteste de Anna Lesko si a-l ei cantec Ard uin flacari/pentru tine..sau poate gresesc:D
In schimb ador pant 3/4 maronii si cu bignmenul negru larg:X:X:X..daaaaa:X



Oare sa fie din cauza ca imi e dor sa merg cu bicicleta?Pur si simplu ador brosa:>:>


Simplu:D..imi place:D
Nu am nimci cu nimeni..nu sunt rasista..frate dar mai incet cu manelele..ma plang de pooluare fonica...:|



Da stiu..poza e in ceata,fetele sunt bune..ar fi fost ok daca nu el intrau colantii in ...in..in..pi.da frate(sunt o fata cu bun simt:)):)))
Cerceii stiu eu de ce imi plac:>:>
Imi place camasa:X
Bigmen-ul gri e super:X


Cat de natural:X:X:X..tind sa cred ca l-a imbracat pr ca altfel nu-mi pot imagina:X:X..tenesi si camasa:X


Imi place esarfa,imi place parul:X:X si imi place si chestia gri(am crezut ca e sacou,dar nu este..probabil e o geaca)pe care o poarta el:D




Voi ati vrut poza:D..pacat de rochita:|




Si o tanti:)):)):))..un exemplu bun de urmat...sa dam jos tot ce am mancat de Paste si nu numai(tot ce mananc in fiecare zi...mai nou ma mir si eu de cat mananc:|)






ps:Valy isi cere scuze pt calitatea pozelor,dar e destul de greu sa fii paparazzi,iar pozele necesita timp
pps:Data viitoare o sa fie mai bn,deci..atentie la cum va imbracati ca ne ascundem in tufisuri
exista si ppps?:))daca nu il fac acum:Intr-un post viitor va zic si unde gasiti hainute dragute la preturi accesibile:D

5 comentarii:

vallenttina spunea...

tanti ar trebui sa se duca la sala..daca nu isi permite sau vrea pur si simplu sa alerge in aer liber...sa nu o faca dupa-amiaza cand toata lumea se plimba pe faleza..sa alerge dimineata ca tot omul..probabil era singura de pe faleza care alerga :-L

Victory spunea...

imi place de acel cuplu, sunt draguti si bine imbracati :P

Anonim spunea...

O pierdere de timp , toata lumea isi dorea de mici sa ajunga judecator. Noi suntem propii stapani ai destinului , alegerea sta in mainile noastre , dar din pacat lumea e prea orbita de prostia ce zace la fiecare colt.

broscutza zambareatza spunea...

Ce treaba are faptul ca unii isi doresc sa fie judecatori cu prostia si hainele?Daca mai revii sa-mi rasp si mei ca m-am pierdut:D

luminita adriana spunea...

tanti nu are bani pt sala si dimineata munceste...seara se odihneste...nu va mai luati de oameni...

GUSTURILE NU SE DISCUTA!