miercuri, 26 mai 2010

Recomandare


 Atat.Punct.Copii pot schimba lumea!
Hai sa facem si noi ceva:!Sa schimbam mentalitatile oamenilor,sa revolutionam  lumea...sa-i facem sa-si aminteasca de noi!
Tema de casa:Cum sa-i facem sa-si aminteasca de noi?

Eu incep de aici  [si astept/ofer imbratisari imaginare...asta pana imi achizitionez un astfel de tricou  si voi ajunge asa  ptr ca mi-ar placea sa fac  asta dar cum a facut-o deja cineva inaintea mea ma voi gandi ce as putea face eu ptr ca ei  sa-si aminteasca de noi]
Si de altfel imi   voi cere iertare tuturor cunoscutilor si necunoscutilor ce le-am gresit,si ptr ca nu vreau sa omit pe careva nu voi enumera pe nimeni,insa imi cer scuze ptr toate cuvintele spuse in momente aiurea,ptr toti nervii pe care vi i-am cauzat,ptr toti banii dati pe vopsea ca v-am scos fire albe,ptr toate lacrimile de bucurie,ptr palmele date  ca sa va trezesc la realitate si vreau sa va multumesc ptr asta ,ptr asta ,ptr  asta ,ptr asta ,ptr asta ,ptr asta si ptr multe altele.Multumesc!
1
SA FACEM REVOLUTIE!  [Bunul simt nu costa!]

ps:in curand voi posta o serie de scrisori adresate fostilor/actualilor si viitorilor prieteni,compatriotilor,oamenilor ce merita respectati,oamenilor din spatele succesului,o scrisoare catre mine,o scrisoare catre Pamant...si ma mai gandesc...

brb:ma duc sa fac  un dus cu apa rece ca sa ma trezesc!

Niciun comentariu: