sâmbătă, 29 mai 2010

Adevar sau provocare?

        Acum scriu degeaba...scriu ptr ca ma plictisesc si ptr ca desi casc nu-mi este somn.Casc ptr ca am citit  niste blog-uri plictisitoare..de fapt nu le-am citit,ci rasfoit,asa ca nu pot spune ca mi-am facut-o cu mana mea,ca nu-i asa..am vrut doar sa vad ce mai scrie lumea...sincer?nimic interesant:|...nu pot decat sa astept sa posteze Alex si sa-mi plang de mila ca vreo 2 tipe au decis sa treaca peste faza cu blogosfera...bine sa astept sa mai posteze celelalte 4 pers ale caror blog-uri le citesc frecvent.Pana atunci imi arunc un ochi pe birou,ma ridic,iau jumatate de ciocolata care imi mai ramasese,ma apuc sa o mananc si apoi citesc.. "Morometii"...hey,glumeam:))...voi citi noutatile de pe intrefete.ro ,showbiz.ro si rimel.ro.Si nici nu sustin ca  blog-ul meu e mai "smecher" decat cele citite de mine,dar macar eu spun ceva....si ca nu sunt ascultata e partea a-2-a...dar lasa ca ma fac eu mare[Ps:LA MULTI ANI,DANUTZA!:| nu pot sa cred ca ai 19 si iar vei rade  ca eu sunt mica si nu pricep chestiile banale,alea de oameni mari si preocupati[>:D<]btw:hai sa-i cantam la multi ani , Danutzei! si uitam..bafta maine/azi:>]

       Apoi mi-a picat fisa si m-am gandit la o provocare si m-am razgandit,ca-n puii mei cine ar scrie o scrisoare?De mana?Chiar si cu stiloul?Ei bine eu o voi face....maine...posibil sa o scanez si sa o fac publica,de ce nu?(asta daca se ofera Valy sa o scaneze si daca eu o scriu).

       Pe tine te tine sa scrii o scrisoare? Te-as provoca..dar ma doare mana  si pana la urma ce-mi pasa mie ca ai uitat sa fii om...ca ai uitat sa scrii..ca traiesti on-line....hai..ia un pix si o foie de hartie..scrie..scrie ce vrei...doar scrie![ptr ca totusi imi pasa]

Niciun comentariu: