vineri, 7 mai 2010

In curand...

Vreau sa scriu un post din acela cum imi place mie sa citesc pe alte blog-uri si din nefericire in ultima vreme nu mai gasesc...persoanele care chiar scriu ceva interesant o fac o data pe luna...de parca eu am nevoia sa citesc o data pe luna...am cateva blog-uri care-mi plac mult..interesante zic eu...doar zic!
Zilele acestea imi promit mie ca-l voi scrie ..am nevoie doar de timp si de o situatie despre care sa scriu...stii tu o chestie ironica,dar totusi sincera....ceva care ma macina...ceva despre care sa vreau sa vorbesc...ceva ce ,desi nu e indicat sa fie dezvaluit(ptr va fi considerata ca o opinie infecta) o voi face....o voi face ptr ca vreau totusi sa deschid ochii...adik  sa-mi deschid ochii si apoi daca vrei sa ti-i deschid si tie.

Astept subiectul....astept sclipirea...pana atunci PA!!!

                                                                                                                                      see you soon:>


Later edit:Am gasit subiectul...de fapt am mai multe subiecte..acum sa ma gandesc care merita facut public ...de fapt gandit si dezbatut si apoia apoi postat:>


                                                                                                                                      see you soon:>:>

Niciun comentariu: