miercuri, 9 decembrie 2009

Lame de ras si suc de lamaie…



E cam lame situatia aceasta…imi doresc copilaria inapoi ! Stau pe terasa si beau un suc de lamaie fara indulcitoti in timp ce ma gandesc care e ultima carte citita...imi amintesc,e usor sa-mi amintesc, dar ultima piesa de teatru vazuta?da.. acum ceva timp, cateva secunde in urma.... si filmul?da.. cel mai bun film vazut din viata mea...aseara...eram in balcon si priveam...extraordinar..parca erau Brad Pitt si Angelina Jolie..cuplul perfect..doar ca se certau...se bateau...e interesant sa vezi cat decade .lumea.Imi amintesc de Ion a lui Rebreanu...ipocrit dar macar viata lui nu era jucata pe o imensa sceneta de teatru sau in lumina reflectoarelor...viata si-a scris-o pe cateva file albe.


De ce avem nevoie de carti si teatru si filme cand in jurul nostru oamenii isi scriu viata pe hartie alba si o regizeaza in lumina refelctoarelor.De ce?


Vreau la teatru...adevaratul teatru..cel in care vezi niste oameni imbracati haios incadrati sistematic intr-un decor de vis si care la sfarsit vin in fata ta se apleaca si isi primesc rasplata:APLAUZELE!Iubesc teatrul..abia astept,intr-o zi sa ma duc iar...intr-o zi...

Niciun comentariu: