marți, 1 decembrie 2009

Acasa...

Acasa..atat de bine suna acum acest cuvant…acasa,atat de dulce,de suav,atat de primitor..parca cearceafurile ma cheama...am racit..e o raceala usoara,dar ea a meritat …e asa entuziasmata ca locuieste in orasul acesta imputit incat ma face sa zambesc ironic atunci cand imi zboara gandul la ziua ce tocmai a trecut.
Miros usor de carne de caine ce-mi inunda firav simturile si ma patrunde cu repeziciune.E atat de palpitant sa simti fumul de cauciuc ars mangaindu-ti parul.Si cea mai placuta senzatie e cea de scrumiera folosita.O stii?Atunci cand un fum negru usor grizat si innecacios iti este aruncat cu putere in ochi…da..iti sulfa un cretin in fata reziduurile pe care nici macar corpul lui nu le suporta.E palpitant,….simti cum iti curge o lacrima usor pe obraz…lentila parca iti cere indurare,dar nu ai ce face....zambesti ironic si iti continui drumul prin marea de oameni.
Apoi iti dai seama ca ceva e in neregula..ai fost calcata in picioare,impinsa,s-a tras de tine,dar nu ti-a fost acordata atentia bine meritata....nu ti-a zis nimeni cat de “buna” esti si ce multe altele ti-ar face si asa patrunsa de aceste ganduri si bucuroasa ca poate lumea merge pe drumul cel drept dar...urechile inghetate iti aud minunatele cuvinte ce-ti inmoaie inima si te fac sa te cutremuri de fericire...Traim in Romania..
Si acum ma mananca pielea....e senzatia de satietate..mi-a ajuns pentru un an intreg..sau poate pentru 2...cine stie?
Si maine?Maine e alta zi in care cu banii mei si ai tai vor curata mizeria facuta de maimutele acelea pe care satiric le numim oameni...

Niciun comentariu: