marți, 27 iulie 2010

Nu-i adivarat!!!

Uite cum ma intind si ma lametez daca sa spun sau nu adevarul...sa povestesc sau nu ce s-a intamplat cu adevarat...de ce ma doare capul...de ce ma dor 2 masele si de ce numai aud cu urechea dreapta si de ce am o foame de nu stiu cum ma cheama nici macar cu buletinul in mana?
Si inca ma mai gandesc daca sa inventez o poveste rupta din dramele bietilor idioti ce dorm pe cartoane sau sa-mi spun povestea mea de copil crescut-n deal?
A mea nu incepe cu a fost odata si nici nu se tremina bine...deloc bine...de fapt povestea e despre ultimele zile din viata mea....vacanta
Aceea  vacanta  inceputa dezastruos sii care s-a terminat si mai dezastruos.Cum?De ce ?Si in ce fel?Imi e prea sila acum sa fac un review,insa il fac zilele acestea dupa ce imi tai inima bucati si o dau cainilor strazii sa o manance.Ce incepe bine se termina si mai bine...ce incepe rau se termina si mai rau...Avand in vedere acest proverb inventat de mine(asta daca nu cumva exista si mi-am asumat eu rolul de mare inventattor de maxime si proverbe romanesti).Ceea ce incepuse rau ,credeam eu cu mintea mea de copil idiot ca nu se poate termina mai rau...dar cum am mai zis in mii si mii de repetate randuri eu sunt copil mic si tampit.Ce stiu eu?Stiu ca stau si sfarsesc pe o banca din autogara plictisindu-ma de moarte dupa ce am murit de foame 10 zile pe meleaguri "civilizate"(nu ptr ca nu as fi avut bani,ca fir-ar sa fie cu tot cu criza asta am avut bani...n-am avut ce manca...ceva care sa arate a  fi comestibil).Revenind la banca si la  autogara....imi tocesc noi blugi frecandu-ma de acest scaun infect pe care au stat alte zeci/sute/mii de suflete plictisite in timp ce asteptau sa se indrepte spre casa si patul lor.Si in timp ce-mi tocesc blugii aud un zgomot ciudat...e stomacul meu..cere mancare....adica dupa experienta de dimineata era si normal sa vreau mancare adevarata.Imi amintesc cu ironie ca in urma cu cateva zile imi doream sa ajung acasa,in Romanica noastra cu romanii nostri,doar ca acum numai vreau...m-am certat cu unul dintre ei ca la usa cortului ...ptr 1 mil:)))...adica nu eu m-am certat ptr ca numai aveam putere:| insa mi s-a parut penibil sa-mi ceara 2 mil jumate din baneasa pana in cismigiu...sunt oameni ce muncesc 4 zile ptr bani astia:|...si pana la urma 8 lei pe km este jaf la drumul mare,dar suntem romani si asta stim sa facem cel mai bine...sa furam...orice...de oriunde...imi e ciuda ca sunt romanca si nu e vina mea...as vrea sa pot cumva indrepta asta.
As vrea sa indrept multe lucruri....tot ce-i stramb sa fie drept,caci viata-i una si nu vreau sa-mi fie stramba.Si mai voiam si un sandvis cu snitel:X...unul adevarat...nu ceea ce am primit azi[2 felii de paine din aia ieftina si veche si o bucata de piept de pui,si salata pusa separat ce consta in juma de rosie si 1/4 castravete +1/3 ardei stricat pe care am dar nici mai mult nici mai putin de 9 lei:))...si da sunt zgarcita:|:|...de ce sa mi se dea sa mananc asa ceva?].M-am enervat....si inca sunt nervoasa...desi am mancat (in sfarsit) ceva comestibil.Dupa ce am cautat in disperare un loc in care sa beau o cafea linistita  am gasit ceva dragut unde am putut manca nuggets (imi amintesc de el torro si zilele de marti si miercuri cand aveam economie si chiuleam...ahhh...ce vremuri).Ma simt satula,insa nu multumita!

2 comentarii:

Beanca spunea...

Hey hey>:D< ce mai faci?am tot intrebat de tine in stanga si'n dreapta si nu prea am aflat nimic..esti ok?mi-a atras atentia replica dirigai, adoptata de mine,din cauza asta las aici comm:))
sper ca la urmatoarea intalnire cu clasa,care pbb va fi si ultima,vii si tu,da?
mi-e dor sa ma strigi prin ore sa-mi ceri creioane,radiere,oglinda&co.
te pup:*:*

broscutza zambareatza spunea...

Da,v-am "furat" replica ptr ca se potrivea atat de bine cu ceea ce simteam eu cand am scris asta(insa nu are legatura cu diriga si nici nu viata noastra de fosti elevi de liceu,pardon,actuali studenti).
Din nefericire nu am putut ajunge la aceea intalnire din motive personale(pe care nu le pot insira pe blog).Am fost disparuta o perioada(ptr ca am fost pleacata in vacanta si apoi mi s-a stricat laptopul -->nu am avut net).In rest sunt bine,sanatoasa,mi-am descoperit un nou hobby:)) si ma buucr de vacanta.Tu,copil,ce mai faci?>:D<