miercuri, 7 iulie 2010

Fila de jurnal...

E vara...dar nu e  vacanta...nu ptr unii dintre noi...avem admitere:|:|..adica stam in casa si tocim:|...asa...luam cele 3 manuale de filo+cele 2 caiete+sutele de foi si bagam:|[cu alte cuvinte repetam ceea ce noi oricum stim...dar invatam si Hayek....chiar daca mie si d-lui Parvulescu nu ne place,invatam Hayek.ok?]


Fata constiincioasa cum sunt,si pt ca vreau sa-mi deschid si largesc orizonturile culturale mi-am propus sa fac multe lucruri in acest sens in aceasta vara.Am  inceput prin a citi.As vrea sa citesc orice.Am gasit pe la mine cateva carti,dar numai prezinta interes caci le-am mai citit.Am fost azi la biblioteca.Mi-am luat niste carti si abia aste[t sa le citesc.Azi am citit "Sabotaj din iubire" de Amelie Nothomb.Nu mi-a placut.Pur si simplu nu mi-a placut.Cu siguranta nu am vazut dincolo de cuvinte,de fapt am vazut,dar nu m-a atras intelesul ascuns al acestora.Si pt ca am pierdut o ora jumate cu o carte care nu mi-a prea placut am zis sa vad un film bun.Valy a insistat pe langa mine de vreo 2 luni sa ma uit la "Jeux d'enfants",film pe care nu-mi doream sa-l vad.M-am uitat pana la minutul 13 si apoi m-am culcat.Nu mi-a placut.Zi pierduta.E si maine o zi si abia astept sa termin de recitit "Vrajitoarea din Portobello" de Paulo Coelho.[:X]

Niciun comentariu: