miercuri, 14 iulie 2010

Astept...

Ce ma enerveaza ca oamenii nu reactioneaza:|Te uiti ca idiotul la fisa de lectura  a lu frate-miu,o citesti,o analizezi,iti dai seama ca ai citit 3 carti si nu-mi zici:|Frate,chiar as fi vrut sa primesc un raspuns chiar si idiot.Ok,nu ai citit nicio carte,dar recunoaste!Vreau si eu sa stiu cine si ce citeste.Am observat ca aproximativ jumatate din persoanele care s-au uitat azi pe blog au deschis imaginea cu fisa de lectura ca sa o citeasca/vada/analizeze etc si?Eu nu am primit nici macar un raspuns.Vreau sa stiu daca mai avem timp sa citim....

2 comentarii:

Teama de trepte spunea...

Uite îţi răspund eu.:)
Am citit 18 cărţi din ce văd acolo în fişă, cel mai mult m-a tras în jos Cărtărescu (nu-mi place cum scrie). E într-adevăr foarte mult de citit şi nici nu înţeleg de ce se studiază Cărtărescu la vârsta asta.

broscutza zambareatza spunea...

Eu am citit doar "Travesti" de Cartarescu si chiar mi-a placut(cred ca si datorita varstei,aveam 15 ani(pe atunci imi placea si Coelho))si vreau sa citesc si "De ce iubim femeile".
Nu prea mi-a placut Eliade(adica am inceput sa citesc "Nunta in cer",insa am ramas doar in stadiul de inceput.Nu m-au impresionat nici "Maitreyi", "La tiganci" sau "Noaptea de Sanziene",insa mi-a placut "Romanul adolescentului miop"(poate ptr sinceritate).
ps:remarca mea:Mircea Eliade poate fi considerat un geniu(cu siguranta neinteles de mine) si tot respectul meu,insa tot nu-mi place!