luni, 9 mai 2011

MF

Intro:
-De ce nu se intampla lucrurile asa cum le programez eu? 
-Pentru ca ai avea o viata perfecta.
-Si cine nu si-ar dori o viata perfecta?
-Cum ai mai aprecia tu momentele frumoasa daca ai avea parte numai de noroc?
-Pur si simplu. Le-as aprecia!!

Ideal ar fi sa am parte, nu neaparat de tot ce-mi doresc, dar de tot ce muncesc sa obtin. Okay! Acesta ar fi idealul. Dar ma dispera cand imi propun ceva si nu se intampla. Cum ar fi sa ma pozez cu George Clooney. Da!!!Ma jur (si m-a invatat mama ca nu e  frumos sa spui ca te juri) ca il ador. Nu-l iubesc, doamne fereste, doar nu-i visa , da tot imi place. E un om care imbatraneste bine, are sex-appeal si doamne, cat de bine arata. Din ce in ce mai bine. 
Totul pana la a face poza cu George. My George. S-a stricat aparatul foto. Dar nu din vina lui. Din cauza mea. Eu sunt vinovata. Nu ma pricep la tehnologie. Ma depaseste. Acum am nevoie de un nou aparat si de o noua intalnire cu George. Promit ca nu-mi mai scapi de data aceasta. Telefonul meu, cel pe care-l folosesc sa sun si sa fiu sunata si-a facut, ca de cat, treaba, da' tot sunt nemultumita. Cand am fost eu , vreodata, multumita?

La revedere George! Ne vedem curand. La Hollywood....

Niciun comentariu: