joi, 12 mai 2011

Guess who????

"Nu-i ca la televizor
Viata bate filmul, tu vrei cel mai tare rol"

Sursa: versuri
          video
           Am mai spus si altadata ca imi place Guess Who. Si adevarul e ca inca il mai ascult desi a trecut aproape un an de la aceea postare. Imi place muzica, insa mai are de lucrat la videoclipuri. Nu stiu cine i le face, da' mai are mult de lucrat la editat si cutting. Serios ca sta urat treaba la cutting, da' per ansablu imi place. De fapt sunt putin subiectiva pentru ca versurile mi se pat geniale. A 'crescut ' mult de pe vremea cand ascultam Eu(Gen) . Aceea a fost si una dintre piesele pe care nu le-am agreat; pentru ca GEN, si-a cam batut joc de GEN, oamenii care, GEN , sunt prea simpli, GEN sa aiba visuri GEN prea mari.
           Revenind la Oriunde te duci/Stiu deja , GENial omu' .Da' tot am o curiozitate; cati bani baga intr-un videoclip? Doar de curiozitate.

Niciun comentariu: