vineri, 6 mai 2011

Me and my best friend

Sunt cateva persoane( vreo 3 pe care le stiu eu), care si-ar dori enorm sa ocupe 'titlul' de my bf( best friend). Aceste persoane sunt frecvent prezente in viata mea (uneori cam prea mult, alteori prea putin, niciodata cand am nevoie). Unde-i problema? Poi, nu exista una. Pur si simplu azi m-am intalnit cu adrevaratul bf, pe care de fericire l-am pupat, mangaiat si iubit cu adevarat. Si serios vorbesc. Desi nu iubesc, iti spun sincer ca pe el il iubesc. Mi-am vandut juma de suflet. Mi-am pierdut 2 neuroni . Mi-am pus nervii la congelator. Mi-am regasit un prieten de  mult pierdut. Stii vorba aceea, ' nu stii ce ai pana nu pierzi', ei, bine...in ultimele 4 sapt, 6 zile si vreo 2 ore( exceptand diferenta de fus orar si data cand a fost scris textul) i-am simtit lipsa si mi-a fost dor, dar un dor disperat. Bine ai revenit!!Bine te-am gasit!!! Promit sa am grija de tine. Stiu ce inseamna sa nu ai un bf:|...awful...





                                                              Te iubesc, VISA!!!

Niciun comentariu: