marți, 7 februarie 2012

Parte din viata mea in cuvinte II

Click aici pentru "Parte din viata mea in cuvinte I"


Data: 21 decembrie
Locatia:patul meu...
Adresa: Buffett Way, 14,Colchester,United Kingdom,postcode CO4 3YL.
Job: freelancer [laughing]..jobless
Study:Media,culture&society

Cine sunt?
Inainte de toate sunt om.
     Ce iubesti in momentul de fata?
     Imi iubesc existenta.
Care sunt din punctul tau de vedere cele mai puternice brand-uri din lume la ora actuala?
Coca-Cola( conform unui studiu facut de…nu-mi amintesc de cine, dar am gasit in J. Macionis, Sociology-A Global Introduction(problema e ca e de prin 2008, cred:-?? p 107 parca). Dar e posibil sa fie Facebook, la 800 mil utilizatori:-??
Care este motto-ul tau?
Mai bine sa regreti ce ai facut decat ce nu ai facut.
Unde te vezi peste cinci ani?
Prevad ca-mi va fi bine. Unde voi fi nu stiu, dar sigur imi va fi bine.
Cand ai simtit ca parintii tai au fost cu adevarat mandri de tine?
Cat as vrea sa cred ca mama este mereu mandra de mine. Obisnuia sa fie. Sper ca nu am dezamagit-o.
Pe cine ai dezamagit cel mai tare?
Singura persoana pe care am dreptul s-o dezamagesc sunt eu. Grav este ca in fiecare zi sunt dezamagita de mine. Stiu ca am voie sa ma dezanagesc, dar nu ar trebui sa fac tot ce am voie.
Care este cel mai frumos vis pe care l-ai pierdut pe drum?
Prea multe s-au pierdut pe drum…prea multe nu le-am mai dorit la un moment dat si le-am lasat sa moara. Se pare ca n-am avut nevoie de ele.
La ce esti cel mai bun,ce stii sa faci mai bine decat toti oamenii pe care-i cunosti personal?
Sa fiu eu. Nu cunosc pe nimeni care ar sti mai bine decat mine sa fie EU.
Cine e iubirea vietii tale?
     ………
     Inca nu cred in iubire. In aceea  iubire eterna.
Ce crezi ca e cel mai enervant la tine,in ochii celor dragi?
Eu par sa fiu destul de enervanta.
Care e lucrul cel mai groaznic pe care l-ai face ptr bani?
Depinde cata nevoie as avea de acei bani. In principiu as face orice. Aproape orice:de la spalat toalete publice pana la curatat canalizari.
Cand ai simtit ca ai aratat cel mai bine din toata viata ta?
De fiecare data cand imi spune ceva frumos(se intampla atat de rar incat  simt ca arat gorgeous in fiecare moment in care el remarca )
Care e cel mai prost om pe care-l cunosti?
     Cunosc multi oameni prosti. Ma intreb zilnic care este cel mai...
Care e sunetul care te enerveaza cel mai tare?
Metaforic ma enerveaza minciuna spusa fara motiv. Uneori sunt de accord cu minciuna, ptr ca ce nu stii nu te doare, insa alteori adevarul este vital. Practic urasc atunci cand doua metale se ating.
Care a fost cel mai stangenitor moment din viata ta?
In ultima vreme mi se spune prea des ca sunt prea “open-mind” si e stanjenitor.
Care a fost cel mai umilitor moment trait?
Nu-mi amintesc. Clar au fost multe.
Ce ai vrea sa schimbi cel mai tare-n viata ta?
As vrea sa fiu indieferenta la durerile celorlalti si sa-mi pese mai mult de mine.
Ce nu i-ai putea ierta niciodata omului pe care-l iubesti?
Duplicitatea. Minciuna. Lasitatea. Infidelitatea. Si daca ma gandesc mai bine, cred ca le-as ierta. I-as ierta orice. Il iubesc, nu?L-as ierta, dar nu l-as mai lasa in viata mea...
Pe cine te bazezi cand ti se intampla o nenorocire?
Pe mine. Pe un prieten bun. Pe mama. Niciodata pe un el, oricare ar fi el.
Care e cel mai bun sfat pe care nu l-ai urmat?
Sa studiez un an abroad. M-am sfatuit singura sa fac pasul acesta si tot singura am ajuns la concluzia ca nu sunt pregatita sau poate sunt prea lenesa sa-mi iau bagajele si sa ma mut o perioada. Intr-o oarecare masura sunt fericita cu decizia luata. Pardon, acum sunt fericita cu decizia luata, dar simt ca in viitor o urma de regret tot va exista.
Pe cine simti nevoia sa protejezi?
Copiii neajutorati. Si cativa oameni dragi mie.
Unde te simti cel mai in siguranta?
Acasa. La mine. La mama. Oriunde pot numi acasa.
Cine-ti lipseste cel mai tare in acest moment?
Ha? Habar nu am. Mos Craciun poate…
Cine te-a influentat cel mai mult pana in acest moment?
Toti oamenii pe care i-am cunoscut au avut o influenta favorabila sau mai putin prielnica asupra mea. Nu-i judec si nu-i arat cu degetul. Le multumesc ca m-au primit in viata lor, ca fac parte din viata mea si ca am invatat tot ce stiu de la ei.
Care a fost primul tau vis implinit?
Sa fiu printesa.
Ce inventie din acest secol crezi ca are cel mai mare impact in viata ta?
Niciuna. Am ajuns la concluzia ca pot trai si fara internet si fara multe alte dispositive. Poate totusi ar fi destul de dificila existenta mea fara o masina de spalat.
Care a fost cel mai romantic moment din viata ta?
Anu trecut de rev…intr-o baie mizera un tip dragut m-a pupat pe genunchi si mi-a zis ca sunt asa draguta cand vorbesc cu pauze. Apoi mi-a rupt rochia, dar l-am iertat!
Cand ai ras ultima data cu adevarat?
Pe la inceputul lui decembrie.
Cand ai fost ultima data fericita?
 6 decembrie.
Cand ti-a fost frica?
Saptamana trecuta. 
Cand te-ai simtit mandra de tine?
26 noiembrie.
Cand ti-ai dat seama ce vrei sa faci cu viata ta?
In urma cu cateva luni. Sper doar sa nu ma razgandesc.
     Ce vei face in urmatoarea vacanta?
     Ma distrez. Cum si cu cine nu conteaza. Pur si simplu ma voi simti bine.
Care e cel mai mare defect al tau?
Imi e frica de lucruri atat de naturale. Urmatorul cel mai mare defect este faptul ca iubesc sa procrastinate.
Ai calitati?
Prea multe.

To be continued...

Niciun comentariu: