miercuri, 9 februarie 2011

Parte din viata mea-n cuvinte.

Mi-am propus sa-mi fac o lista de intrebari la care sa raspund anul acesta,si la anul si peste 2 ani si peste 10 si peste 50.In functie de raspunsuri voi vedea cum am evoluat eu de-a lungul timpului.O parte din intrebari sunt oreluate din cartea Mihaelei Radulescu,Niste raspunsuri,pentru ca in oarecare masura asa mi-a venit ideea.

Data:20 ianuarie 2011
Locatia:patul meu...
Adresa:Tawney Tower,flat 11,room 11,University of Essex,wivenhoe Park,Colchester,United Kingdom,postcode co4 3sq.
Job:none
Study:Media,culture&society


*prin mentionare adresei,le-am raspuns in mod indirect oamenilor(care se intrebau)unde sunt si ce fac..Nu sunt sigura daca era momentul ca dupa mai bine de jumatate de an de stat in Uk sa tip in gura mare,dar ......


Cine sunt?
Nu stiu.Inca ma descopar.
     Ce iubesti in momentul de fata?
Imi iubesc ambitiile si dorintele.Imi iubesc prietenii,sentimentele,dorul, si senzatiile.Imi iubesc realizarile.Imi iubesc visurile,chiloteii,Iubesc cartile Mihaele Radulescu.Nu ma iubecs pe mine.Nu inca.Dar lucrez .
Care sunt din punctul tau de vedere cele mai puternice brand-uri din lume la ora actuala?
.com .Tot ce are legatura cu .com este puternic,Si totusi in fiecare domeniu exista cate un brand foarte puternic:Chanel,Vogue,Facebook,Apple
Care este motto-ul tau?
Nu mi-as putea rezuma viata la o singura propozitie.De-a lungul timpului mi-am urmat oarecum telurile dupa anumite filozofii de genul:”Cine lupta poate pierde,Cine nu lupta deja a pierdut” sau “Pentru cei mai multi dintre noi, marele pericol nu este ca tintim prea sus si nu reusim, ci ca tintim prea jos si reusim:” – Michelangelo sau “Visele devin realitate daca lupti pentru implinirea lor”
Unde te vezi peste cinci ani?
Aici si acolo.Facand una si alta.Mi-as dori sa fac un copil,ptr a  fi o mama tanara,insa ma mai gandesc.Glumesc.Asta ar face parte din planurile mele pe 5 ani si totusi glumesc.Sper sa fac ceea ce-mi doresc.Ce-mi voi dori la momentul respectiv.
Cand ai simtit ca parintii tai au fost cu adevarat mandri de tine?
As vrea sa pot spune zilnic,dar ar fi cam imposibil.Tata?Nu prea-l simt mandru de mine,mai ales acum cu decizia mea de a pleaca.Cu toate acestea stiu ca su fost momente cand a fost.Mama?Am simtit-o in vara.Toata vara.Si acum o simt.E mandra de mine.Ptr ea sunt ca o opera de arta ptr un artist.Sau cel putin asa cred.
Pe cine ai dezamagit cel mai tare?
Pe mine.Zilnic si foarte tare.Ma dezamagesc ptr ca nu fac niciodata ce-mi propun cand imi propun.Ma dezamagesc ptr ca dau gres si ca iau cele mai proaste decizii,pe care ,culmea , nu prea le regret.
Care este cel mai frumos vis pe care l-ai pierdut pe drum?
Am pierdut multe pe drum.De-a lungul timpului am uitat prea multe visuri.Si totusi sunt inca tanara si le-as putea indeplini pe cele pe care-mi doresc cu adevarat.
La ce esti cel mai bun,ce stii sa faci mai bine decat toti oamenii pe care-i cunosti personal?
La pierdut timpul.Asta stiu sa fac cel mai bina.Daca cineva m-ar plati sa pierd timpul si sa aman lucruri as fi in top 100 Forbes.OOOpsi…si nu exagerez.Chiar pierd mult timp facand nimic.
Cine e iubirea vietii tale?
Am 18.Aproape 19.Cum as putea spune ca am iubit si mi-am gasit iubirea vietii.Stiu sigur,sau vreau sa cred ca sotul meu va fi iubirea vietii mele.Simt si cred asta.
Ce crezi ca e cel mai enervant la tine,in ochii celor dragi?
Cum as putea crede eu ca prietenii mei mi-ar spune care e cel mai enervant lucru la mine?Am inteles ca ar fi sinceritatea mea acuta,la care btw lucrez si incerc sa ma tratez din a fi asa ipocrita.(Sau poate faptul ca sunt sincera doar cu anumite persoane.Sa fie separator?Pentru unii)
Care e lucrul cel mai groaznic pe care l-ai face ptr bani?
As ucide.Vise.Ale mele.Daa..as fi in stare sa-mi uit adevaratele visuri doar ptr bani.In societatea in care traim si suntem invatati sa muncim ptr bani si sa castigam fericire as ucide ptr bani.Nu cred ca as putea omori visele altcuiva.Inca nu.Poate in curand.Dar le-as ucide pe ale mele si as matura cu ele  strazi muradre si pustii.As spala canale cu visurile mele.Toate ptr bani.
Cand ai simtit ca ai aratat cel mai bine din toata viata ta?
Intr-o seara.Eu.El.Noi doi.El imi saruta genunchii.Atunci m-am simtit speciala.Frumoasa.Minunata.Admirata.Multumesc!
Care e cel mai prost om pe care-l cunosti?
Cunosc multi oameni prosti.Poate de aia nici nu am prea multi prieteni.Nu as putea numi pe cineva ca fiind cel mai prost om.Eu sunt un om prost.Nu mereu,dar de multe ori sunt.
Care e sunetul care te enerveaza cel mai tare?
Teoretic ma deranjeaza minciuna si ipocrizia.Practic urasc atunci cand 2 metale se ating.
Care a fost cel mai stangenitor moment din viata ta?
Haha…Momente stanjenitoare?Am parte zilnic.Incepand de la faptul ca momentan nu aud prea bine si inteleg chestii aiurea(lucru care poate deveni stanjenitor.Nu am trait prea mult,dar am avut parte de foarte multe momente stanjenitoare.
Care a fost cel mai umilitor moment trait?
Haha…Din dragoste evident.Chiar daca nu mi-am gasit iubirea vietii,am oferit afectiune.Si pana si din aceasta afectiune sincera se nasc momente umilitoare.Adevarul e ca ,in opinia mea,cele mai umilitoare lucruri le facem din dragoste,cand suntem orbi si nu realizam cat de mult gresim .
Ce ai vrea sa schimbi cel mai tare-n viata ta?
Mi-as putea alege alta viata.Dar cum nu pot face asta ma multumesc cu greselile facute.Sunt chiar mandra de unele dintre ele,nu ma credeam capabila sa le fac pe altele,e chiar fascinant sa stiu cat curaj am avut.Cred ca dac-as putea da timpul inapoi si as avea experienta din viitor as face cateva lucruri diferit.Nu multe.Cateva.
 Ce nu i-ai putea ierta niciodata omului pe care-l iubesti?
Infidelitatea.Mi-ar fi imposibil sa-i iert minciuna ,inselaciunea si lasitatea,cu alte cuvinte infidelitatea.
Pe cine te bazezi cand ti se intampla o nenorocire?
Pe mine.Ar mai fi cativa prieteni pe care i-as suna in caz de probleme,insa nu as vrea sa-i ingrijorez.Si de multe ori nu as apela la familie.Cred ca mai mult rau le-as face spunadu-le toate problemele mele.
Care e cel mai bun sfat pe care nu l-ai urmat?
Sa invat engleza.Aproximativ 3 ani am fost sfatuita sa ma apuc sa invat engleza si am refuzat.Am sfarsit prin a locui in United Kingdom si evident am invatat engleza.in 3 luni.lol
Pe cine simti nevoia sa protejezi?
Pe toti oamneii dragi mie.Daca i-as putea feri de suferinte.Mai ales de cele din dragoste.Insa nu pot decat sa fiu alaturi de ei.Si uneori e de ajuns.
Unde te simti cel mai in siguranta?
Acasa.Oriunde ar fi aceasta.
Cine-ti lipseste cel mai tare in acest moment?
Nimeni.Uneori imi lipsesc oamenii pe care-i cunosc,alteori imi lipseste sa-mi fie dor de ei.
Cine te-a influentat cel mai mult pana in acest moment?
Toti cei pe care i-am cunoscut.Indiferent ca au facut parte din viata mea ptr cateva zile sau ani ,mi-au influentat existenta in bine si in rau.Nu pot numi pe cineva care sa ma fi influentat mai mult pentru ca nu cred ca exista.Eu am luat ce am crezut de cuviinta de la fiecare.De la unii am luat ticuri verbale,de la altii calitati,de la cei mai multi defecte,pe altii i-am urmarit atent si mi-am dorit sa nu fac greselile lor.
Care a fost primul tau vis implinit?
Hmm.Vis?Copilarie?Pe vremea cand ma jucam cu papusi…nu mai stiu ce-mi doream…in general mi-am indeplinit cam toate visele,desi uneori atunci cand se implineau nici nu le mai numeam vise,sau uitasem de ele,insa in mare visurile mele au devenit realitate,Daca nu,este timp.
Ce inventie din acest secol crezi ca are cel mai mare impact in viata ta?
Internetul.Evident si laptopul.I cannot live without my pc and .com .In rest sunt bine fara telefon si fara cuptor cu microunde.
Care a fost cel mai romantic moment din viata ta?
As fi ipocrita sa spun ca cel mai romantic moment pe care mi-l amintesc acum a fost de fapt,alaturi de un prieten.Dar eu sunt ipocrita si spun.Un prieten pe care-l apreciam mult.Adoram sinceritatea.Mi se pare romantic sa vorbim despre nimicuri si sa fim sinceri.O banca?O noapte calduta de mai?Undeva pe la 4 dimineata vorbind cu o sinceritate dureroasa despre copilariile noastre pierdute.
Cand ai ras ultima data cu adevarat?
Sambata.Eram la EA(prefer sa nu-i dau nume,tocmai ptr ca nu-I place publicitatea gratuita).Discutam despre prajituri.”Stii,ca semestrul trecut cumparam un cheese cake,o imparteam in 4 si-ii dadeam lui Ann o portie in plus?Acum i-as da-n cap ptr o portie”.”Mi-am luat un snikers,dar l-am ascuns bine-n dulap,acolo-n spate”.Dac-ai cunoaste-o ti s-ar parea funny.
Cand ai fost ultima data fericita?
Nu-mi amintesc.Am observat ca suferinta din dragoste ma face fericita.Cred ca prin decembrie.Imi amintesc ca am fost fericita si cand m-am dat cu sania.Fericita am fost de multe ori.Dar cu adevarat fericita nu-mi mai amintesc.Si atunci cand mananc ceva dulce sunt fericita! Shopping-ul ma face,uneori,fericita!
Cand ti-a fost frica?
Azi.Mi-am facut programare la doctor.Sper sa traiesc si dupa.Eventual sper sa si aud.Sa aud mai bine.
Cand te-ai simtit mandra de tine?
Acum cateva zile cand Remus m-a intrebat daca vreau sa ma fac jurnalist ptr ca am talent.Nu a folosit cuvantul talent,dar a zis ca as avea ceva-n sange si sunt buna la asta.M-am simtit mandra ca sunt buna la ceva si mai mult decat orice pentru ca mi-a zis el.
Cand ti-ai dat seama ce vrei sa faci cu viata ta?
Problema e ca inca nu stiu ce vreau sa fac cu viata mea.De-a lungul timpului am vrut sa fiu ceva ce nu cred,in momentul de fata, ca m-ar fi reprezentat.Azi imi doresc sa fiu jurnalist,.Si ieri la fel.Motiv pentru care sunt la facultatea la care sunt,insa nu mai sunt asa sigura de acest lucru.Nu stiu ce va fi peste 3 ani,ce se va schimba-n viata mea ca sa pot spune ce voi face.Si clar ,momentan,nu stiu ce vreau.Still thinking…
     Ce vei face in urmatoarea vacanta?
Ma voi bronza.Stiu ca nu-mi statea mie in fire sa stau la soare etc dar ador culoarea pielii mele bronzate,asa ca-n martie la soare cu mine.
Care e cel mai mare defect al tau?
Obisnuiam sa fiu punctuala,dar viata te-nvata ca e bine nsa mai si intarzii.Asa ca eu m-am obisnuit sa intarzii cu absolut orice.Daca nu lucrez sub presiune parca nu sunt eu.Si daca nu as avea un termen limita nu m-as apuca de treaba.Cred ca din cauza asta am si pierdut multe pe parcursul ultimilor doi ani.Si sunt mult prea indiferenta.
Ai calitati?
Da.Intreaba-mi prietenii.Vor spune numai de bine despre mine.Intreaba-i si de defecte.Vor spune ca nu-i deranjeaza nimic la mine sau ca nu-si dau seama pe moment.Dac-as avea dusmani te-as trimite sa-i intrebi pe ei,Ti-ar spune cu onestie adevarul.Oricum rolul prietenilor este sa te faca sa te simti mai bine.

Niciun comentariu: