luni, 17 octombrie 2011

Uite asa mi-am prajit burta…

Mai tii minte prima data cand am plans in somn si te-ai trezit si ai stat si te-ai uitat la mine pentru ca nu stiai ce se intampla? Mai stii cand ai venit la mine si imi masai gleznele si spatele ? Mai stii cand imi tineai o sticla de apa calda pe burta si mi-o schimbai la fiecare 10 minute?
Te vreau nervos. Aici, acum. Mi-am prajit burta si as vrea sa razi ca sunt asa prostuta si usor masochista.
In timp ce stau cu picioarele pe pereti, ma stramb de durere si vorbesc cu tine pe yahoo ma gandesc cat de bine mi-ar prinde un masaj. Si m-am si epilat. Si parc-ar merge si o plimbare pana la tesco, da-i inchis. Si te-as vrea pe tine aici, sa stai pe scaun si te uiti la mine cum ma foiesc si incerc sa adorm. Si acum imi scartie patu’ si e amuzant ca ma aude Andrea de fiecare data cand ma intorc.
Si azi as vrea  zilele alea inapoi. Si as vrea sa treaca mai repede ziua. Si as vrea sa pot adormi. Si-mi doresc sa fi fost baiat. Macar o data pe luna urasc sa fiu fata E ziua aia in care mananc 4 ciocolate si nu ma satur. E ziua cand as prefera sa sufar din dragoste.  E singura zi din luna in care as prefera sa fiu (de bunavoie) iubita lui Albert Sloman. E ziua aia cand imi ingheata picioarele ingrozitor desi dorm cu noi mei sllipers(care sunt cam de 3 ori mai grosi decat cei pe care i-ai vazut tu ultima data).E ziua aia cand am chef sa fac sport dar nu ma pot da jos din pat. E ziua aia in care am asa mare nevoie de atentia ta. 

Niciun comentariu: