duminică, 30 octombrie 2011

Preview

Andreea, scuze, dar mi se inchid ochii si nu pot sa-l termin.Ai un preview ptr ceaiul de dimineata si pregatesc restu pana seara:*


Paragraful 1


Pentru ca au inteles si n-au judecat. Pentru ca atunci cand ne certam intoarcem lumea cu susu’n’jos. si plangem, ma, plangem. Fiecare pe unde poate: una prin baie, alta pe o canapea ,murdara in Zodiar. Si apoi tipam si urlam si ne descarcam.Toate astea pentru ca ne pasa. Si cand iti pasa, pui suflet si te doare. Si apoi te enervezi ca te doare.


Paragraful 2


 Pentru ca au ascultat ce n-am zis, pentru ca au fost acolo cand am avut mai mare nevoie de ele. Si desi n-au facut nimic mai mult decat sa spuna:”Da, Roxana, inca un metru!”Si am impartit atat de multe.Si am atat de multe cu voi.Lucruri care n-ar avea sens cu altcineva

Paragraful 3

Si sunt lucruri care nu-mi plac la ele. Dar tocmai din aceste motive le iubesc mai mult.Nu-mi place cand Andreea se sperie prea repede atunci cand nu rapsund la telefon. Acum este pe speed dial:prima persoana de contact.Si n-as vrea sa stiu ce fel ar reactiona daca chiar as pati ceva. Si Dana se enerveaza atat de repede. Dar, doamne cat de draguta este cand  e nervoasa si se agita si se stramba ea asa frumos si apoi gesticuleaza.

Paragraful 4

Si nimeni nu stie, dar fetele astea ma fac sa-mi para rau uneori ca nu stau in Bucuresti, intr-un apartament cu mobila plina de plojnite, pe o strada laturalnica si cu vecini infioratori. Abia astept sa le vad in aeroport cum ma intampina cu o sticla cu apa si eu aduc lamaia (suntem la dieta plus ca n-am voie sa car lichide in bagajul de mana).Si apoi sa mergem in apartamentul lor din Obor, ala mai smecher, fara plojnite si pe boulevard.Ba si sa radem , ma. Sa radem. Si apoi sa le spun cum ma doare sufletu. Si ele sa m-asculte, sa ma-mbratiseze si sa-mi spuna ca sunt o prostuta.

Paragraful 5

Pentru ca Andreea ma scoate din sarite cu dorinta ei ne-buna  de a ma scapa de frustrari.Si pentru ca nu inceteaza sa spere ca si eu voi primi putin din ce ar trebui sa fie al meu.Si pentru ca aproape mi-ar jefui yahoo-ul doar ca sa vorbeasca cu personae pe care eu le evit din motive lesne de inteles.Pentru ca sunt lcururile pe care doar lor le-am spus. Ca m-au certat si m-au ascultat. Ca au vrut sa ma vada fericita.


....

Niciun comentariu: