luni, 25 aprilie 2011

O sa plece cu o bucata din inima ta!

Te-am iubit. Si pe tine. Si pe cel de inaintea ta. V-am iubit pe toti. Si voi? Voi m-ati parasit. M-ati lasat prada bestiilor din lumea larga. Nu sufar. Geloasa? Nici atat. Invidioasa? Pentru ce? Voi ati ales o alta... Alta mai putin buna decat mine. Alta care nu va va oferi niciodata sufletul. Alta care v-a incalzit noptile pe care nu am putut. Aceea alta care v-a parasit pentru un altul mai bun. Cat despre mine...eu , eu sunt bine.

Mananc Toffifee la 2 dimineata, nu-mi pasa daca m-am ingrasat sau, daca am uitat intr-o zi sa ma epilez voi purta dresuri si nu am sa-mi fac griji ca am uitat sa ma dau cu crema imediat ce am iesit de la dus. Nu sufar. Serios. Sunt bine. Si urmatorul baiat va fi fericit ca sunt asa cum imi place mie sa fiu. Doar ca el nu se va bucura de aceleasi privilegii de care voi, ceilalti v-ati bucurat.

Niciun comentariu: