sâmbătă, 23 aprilie 2011

H&M pentru UNICEF.


Legenda:
H&M
UNICEF

Pentru cei care nu stiti, iubesc H&M. E unul dinter cei mai buni prieteni ai mei. Si ma doare sufletul ca nu pot sa-l vizitez saptamana asta. Da recuperez eu. Si ne vom spune atat de multe secrete.
Unicef, nu este o dragoste a mea. Nici macar o pasiune. Desi mi-ar fi placut sa fie. Nu am treaba cu Unicef-ul, insa intotdeauna mi-a placut munca de caritate si voluntariatul.  H&M ajuta UNICEF. H&M vinde pentru UNICEF. 30% din vanzarea gentii din imagine ajung in contul UNICEF. Geanta costa 3 euro, 2.70 lire sau 12,5 lei. BUY IT and GIVE SOME LOVE! Mesajul este haios, culoarea usor de asortat, daca me intrebati pe mine mereg purtata la orice. pur si simplu o ador. Clar este in top 10 genti! Mai multe poze in curand.

Niciun comentariu: