miercuri, 5 ianuarie 2011

Turn me on...


Pentru o perioada de vreo 2 luni am fost total pe langa ce este nou,pe langa stiri,sa nu mai vorbim de televizor ptr ca uitasem si cum arata.Melodii?Si ce daca exista youtube daca eu nu-l folosesc asa cum trebuie.E ca si cum ai avea un Blackberry si l-ai folosi doar sa suni si sa fii sunat.Acum sa trecem peste.Am revenit acasa,mi-am revazut televizorul si m-am uitat la zeci de reclame.A scapat vreo una de ochiul meu critic?:)) Nuuuuu.D’aia a ras frate-miu jumatate de ora ca intr-o zi voi fi PR…daaa..n-are voie omu’ sa aiba visuri?
Ce treaba are excitatu’ cu visurile mele?Niciuna.Sau daca ma gandesc mai bine s-ar putea sa aiba. Problema e ca am observat ca lumea-si face reclama pe baza acestui ‘amazing’ excitat.Din ce in ce mai multe melodii care au ca titlu”turn me on” sau macar un vers,din ce in ce mai multe videoclipuri cu fete excitate si din ce in ce mai mult aud despre “horny”.Oameni buni in ziua de azi vindem doar sex?Si peste 10 ani ce vom vinde?Si copii nostri ce vor cumpara?Sau nu va pasa?Sex?La asta se rezuma totul?La fete ‘horny’ si la baieti care vor sa fie ‘turned on’?
In mai putin de 2 ore am auzit 3 melodii numite “turn me on” sau cel putin contineau  expresia…chiar asta e doar ce vreti?Si daca asta e doar ce vreti trebuie sa tipati in gura mare?Na…ca si eu vreau sa fiu “turned on”,da’ daca nu se poate tac si inghit…astept… de ce nu asteptati si voi?Nu-i lunga asteptarea...se gaseste careva sa va satisfaca nevoile…believe me…da’ nu-mi mai inundati mie auzul si poluati vederea cu fete dezbracate(de-ar fi baieti,macar),scotand sunete bizare(ce ar trebui sa ramana in dormitoarele lor).Punct!!!Incetati!!!

A zis Roxana.

Niciun comentariu: