miercuri, 12 ianuarie 2011

Nota catre un viitor fost iubit,

De multe ori am ramas la tine peste noapte si invers.Insa niciodata nu am simtit nevoia sa impart cu tine periuta de dinti.Stiu ca am impartit multe de-a lungul timpului,dar nu m-am gandit vreodata sa impartim si microbii.Nu stiu daca m-ar deranja.Ne gandim la un copil ce ar mai conta daca am folosi aceeasi peri murdari ai unei periute de dinti?Nu am avut niciodata curajul sa-ti folosesc periuta de dinti ,desi poate as fi vrut sa ma spal pe dinti dimineata,pentru ca mi se parea un gest  prea intim pentru noi.Nu ca nu am fi intimi,dar parca,de la a imparti popcorn-ul si blugii tai pana la periuta de dinti e cam mare pasul. Asa ca ma gandeam,azi spre dimineata,inainte sa plec la munca,specifi doar ma gandeam,sa te parasesc.Cum ai suporta?

La revedere iubitul meu,

2 comentarii:

Carmen Ioana spunea...

M-a amuzat teribil chestia cu periuta de dinti. E ciudat, iti place sa dormi in tricoul lui, exista schimb de tot felul de fluide intre voi si totusi toate pana la periuta de dinti :D

broscutza zambareatza spunea...

M-ar deranja sa-i folosesc periuta de dinti....am eu microbi de ajuns,nu-i mai vreau si pe ai lui:)))