sâmbătă, 1 ianuarie 2011

Sa nu uiti ca au fost sentimente,candva!

Nu te pot intelege.Oricat as vrea nu te pot intelege…Incerc.Imi dau silinta si o fac in zadar.Te vad cum ma privesti,te vad cum imi zambesti,stiu ca e mai mult decat prietenia pe care mi-o arati,dar nu inteleg de ce  nu faci ceva.Nu stiu daca te mai vreau inapoi.Nici macar nu stiu daca vreodata am simtit cu adevarat ceva ptr tine sau ai fost ,asa cum tu singur ai spus,o obsesie,sau poate totusi ai fost un moft.Te vad cum suferi.Ma minti ca-ti este bine,dar te cunosc.Te duci in bratele alteia sa uiti de mine?Nu vei reusi.Daca vei gasi alta mai tocilara ca mine si ma ‘batman’ decat mine iti doresc tot binele din lume.Cu ea sau fara ea.

Stii,eu cred ca-ti este frica de ceea ce simti,iti este atat de  frica incat  nu vrei sa accepti realitatea.Oare iti este greu?Sau poate-ti este frica si de viitor?Stii ce nu inteleg eu?De ce alegi mereu calea cea mai usoara?Daaa…e mai simplu…dar stii ca lucrurile ptr care te straduiesti merita mai mult?
Si vreau sa mai stii ceva…cel mai tare ma doare ca esti singura persoana alaturi de care am avut curaj.Dar ce mai conteaza acum?Am atat de multe de oferit si de primit ca nu pot sa-ti ofer decat un zambet si sper sa-mi raspunzi.

La anu?La anu-mi va fi bine.Sper.Cu sau fara tine-n viata mea!

Candva ai vrut sa scriu despre tine,despre noi.Dragul meu,asta este pentru tine


Un comentariu:

Anonim spunea...

eu am vrut sa-ti dau impresia asta. Si tu, naiva cum esti, ai crezut.