miercuri, 11 august 2010

Un alter ego al broscutei

Putini sunt cei care nu stiu cat o admir eu pe Medina si ca mi-as dori(intr-un fel sau altul ) sa fiu si eu ca ea.Multi nu au inteles cum adica mi-as dori sa fiu ca ea si ce anume as vrea sa imprumut din calitatile ei.Si nici eu nu am incercat sa le dau explicatii(intr-un post viitor voi scrie despre nevoia de a avea modele in viata).
Ideea e ca si-a facut Medina shop(ca pagina distincta a blog-ului) s-a gandit si Roxana sa-si faca(nu a fost chiar copiata ideea:)))[incerc si eu sa ma scot] ci doar am vrut sa arat ca am si eu tupeu/curaj sa-mi fac).Si apoi m-am tratat de subiectul Medina ,caci eu nu sunt facuta ptr a fi ca ea...eu sunt eu si atat.

Revenind la titlul postului.mi-am facut un alt blog ( de data aceasta nu m-am mai ghidat dupa Medina si nici dupa altcineva,ci doar dupa ideile mele) cu cercei facuti de mine.Avand in vedere ca zilnic petrec cam 5 ore mesterind cercei(noul meu hobby) am extraordinar de multi[:))] si o mare parte ii dau[ca sa pot sa-mi cumpar alte materiale si sa fac altii].

Niciun comentariu: