luni, 9 august 2010

Prietenul meu din Roma...

El este prietenul meu din Roma....nu prietenul imaginar,ci pur si simplu prieten.Mi-a dat si un cadou:X:X:X[bratara albastra(vizibila si in poza)pe care o port all day long(sau macar incerc)].
Oricum vreau sa-i multumesc ptr ca mi-a facut diminetile mai usor de suportat(atunci cand ma trezeam prea dimineata),ca nu-mi cerea bani ptr nimic din ce luam(:))),ca mi-a incalzit cornurile dupa ce i-am aratat chilotii mei verzi:X:X:X,ca mi-a spus ca ma voi ingrasa daca voi mai manca mult,insa ca nu m-am ingrasat inca(desi o facusem:|...doar vreo 5-6 kg,nu mult:)))ca mi-a facut plecarea mult mai grea(nu am reusit sa vad Roma asa cum o vad italienii:|:|,dar nici el nu m-a ajutat:|).


ps:imi place cum sunt pensata(desi nu eram:)))
pps:var-mea a zis ca ma gandesc la tine mereu(adevarul e ca imi amintesc cu drag de tine:)) si conversatiile noaste ce durau...si durau...si durau...nu prea mult:)))

2 comentarii:

Ana spunea...

din greseala am dat peste acest "cik" blog..nu pari sa ai 12 13 ani asa k iti zic sincer.. potoleste-te nu mai scrie absolut nimic.. E cat se poate de stuupid Tot.

broscutza zambareatza spunea...

Pt ca nu am 12-13 ani voi continua sa scriu. Imi pare rau sa te dezamagesc!

ps:scriu ptr mine si nu ptr tine...scriu ptr oameni stupizi;)