miercuri, 28 martie 2012

I swear I am not insane. Not at all!

"S-a spus intotdeauna ca moda e o nebunie, dar in secolul nostru nebunia e la moda." Mihai Codreanu











*era timpu si pentru cateva poze. prea multa filozofie*


Da, ma! Asa am mers in oras. Si a fost dragut. Si am primit atentie. Si chiar admiratie(pe alocuri).

Si daca in nebunia mea ma placi inseamna ca suntem prieteni. Si daca suntem prieteni iesim in oras.
Cunosc doar 2 persoane capabile sa ma plimbe asa prin toata Europa daca e nevoie. Si acele 2 persoane ma iubesc. Ma iubesc cu toata nebunia mea. Si sunt o dulceata cand o iau razna. Si modesta. Aaaa... si mama . Si frate-miu. Amadoi. Spun ca si ei ma iubesc. Si nu stiu daca m-ar lua la plimbare asa. Ar stramba din nas si apoi ...si apoi m-ar scoate-n lume.

Am I crazy?
Not enough.
Maybe insane.
Maybe.

Niciun comentariu: