duminică, 13 noiembrie 2011

Nu-ti vinde sufletul unui strain

Irina si Mihai s-au cunoscut intr-o seara la opera. El, un domn inalt, cu parul usor prea grizonat pentru varsta pe care parea sa o aiba. Ea, o tanara domnisoaa cu aspiratii inalte, ce frecteventa cercuri restranse de domni generosi cu buzunare pline. El interesant.Ea interesata. El sarmant, ea seducatoare. Ce-ar putea uni mai mult doi oameni decat dorinta nebuna de-a avea ce-au visat: un sot ce-i iubeste poftele si care participa activ la indeplinirea acestora. El, un copil care sa-i mosteneasca nepretuita avere:numele! Sa fi fost destinul forta nebanuita care-l impinsese pe Mihai sa aboredeze tanara domnisoara?
-Buna seara, domnisoara…!
-Paula. Pentru tine doar Paula.
-Nu esti prea tanara pentru a fi in oras neinsotita la aceasta ora?
-Nu. Sunt indeajuns de matura incat sa pot sa beau un pahar de vin alaturi de tine. Ce zici?Un Dom Perignon sa fie?
-Pentru o tanara domnisoara nu ai gusturi ieftine. Si o cultura generala de apreciat in ceea ce priveste vinurile.
-Stiu multe. Sunt dispusa sa invat multe. Varsta nu ar trebuie sa fie un impediment, dimpotriva chiar imi este un ajutor de nadejde.Am varsta potrivita pentru prea multe, dar lumea-mi ofera prea putin.
-Nemultumirea nu-i o calitate!
-Sau da. Daca te gandesti ca starea de nemultumire pe care o simt in acest moment ma va motiva sa lupt cu mine si cu toti sa obtin aceea stare de multumire completa.
-Cand o vei dobandi va fi mult prea tarziu.
-In viata, niciodata nu e prea tarziu.
-In viata reusim sa atingem doar unele idealuri, Cele cu adevarat valoroase prea putini le ating.Dupa moarte, atunci cand e prea tarziu.
-Vorbesti ca un om care s-a dat batut.
-Sunt un om care nu mai are nimic de pierdut. Nimic in afara de nume. Eu sunt Mihai C.
-Irina. Popescu Irina. Sunt la fel de banala precum numele. Poate putin mai mult. Dar am aspiratii indraznete .Singurul lucru care m-ar opri din cautarea disperata a unui domn doritor sa-mi satisfaca placerile sufletului ar fi sa castig la loto.
-Sansele sunt mici.
-Chiar in scadere avand in vedere ca nu am jucat niciodata la lotto.
-Ce esti dispusa sa oferi in schimbul sigurantei materiale? La ce esti capabila sa renunti pentru bani.Ce ai vinde?
-Mi-as vinde si parintii.
-Ce zici de sufletul tau?
-De acord
-Imi plac copii.
-As putea sa-ti fac unul.
-Mi-ar placea, daca ai accepta sa te adopt. In loc sa-ti vinzi parintii, condu-i la un orfelinat sa-si aleaga o alta fetita. Una care sa merite.

Niciun comentariu: