luni, 14 noiembrie 2011

Despre dragoste cu lil' bro

Panaite Roxana: hai k inchid webu
Criminal Smile: esti frumoasa
Criminal Smile: dar stim ca stii si tu asta
Panaite Roxana: nu-mi zice cine ar trebui sa-mi spuna
Panaite Roxana: sau cine vreau eu sa-mi spuna:">
Criminal Smile: :) )
Criminal Smile: imi zici mai incolo cine vrei tu sa iti spuna
Criminal Smile: ca acum vede si mama
Panaite Roxana: mama e OBLIGATA sa spuna asta. si tu daca vrei sa vina mosu cu ceva la tine trebuie sa spui asta
Criminal Smile: dar dc e mama obligata?
Panaite Roxana: ca e mama si orice cioara isi lauda puiul?
Criminal Smile: ba nu e adevarat >:P
Criminal Smile: pe mine nu ma lauda
Criminal Smile: mie imi zice asa cand ai aduc numai 9 si 10 acasa "prost sa fii noroc sa ai"
Panaite Roxana: adica pot sa am si 200 kg si gauri pe fata de la cosuri si par in nas si urechi si vergeturi pe picioare ca mama tot trebuie sa spuna ca-s frumoasa
Panaite Roxana: si nu are dreptate?:)) la cat inveti tu:)):))
Criminal Smile: nici macarn u invat: ))
Criminal Smile: eu maine am teza: ))
Criminal Smile: adi toata ziua invata
Criminal Smile: si are note mai mici
Criminal Smile: deocamdata
Panaite Roxana: macar inavata...prefa-te si tu ca inveti sa vezi cum te lauda mama
Panaite Roxana: si oricum stai tu linistit ca te lauda ea, dar nu stii tu :P
Criminal Smile: :))
Panaite Roxana: si cu mine face la fel :P daca nu mama atunci cine?:))
Panaite Roxana: mama si lumi ce ma mai lauda si ma sustin si am trimit sa fac/vad etc :P
Criminal Smile: :))
Criminal Smile: te pupa mama
Panaite Roxana: bine...nb papa:*...de acum eus i andrei putem vb de-ale noastre:>:>
Criminal Smile::) )
Criminal Smile: ai facut-o pe mama sa mai stea:))
Panaite Roxana: da cum sa nu...stie ca trebuie sa plece..si nici nu e curioasa...si apoi parca ea nu stie ce vb noi aici:>:>
Criminal Smile: bai a plecat
Panaite Roxana::))
Criminal Smile: si cine vrei tu sa teiubeasca roxana?:>:>
Panaite Roxana: ce mai face ciufix?
Criminal Smile::))
Criminal Smile: nuj
Criminal Smile: nu am mai vb cu ea de mult
Panaite Roxana: poi nu vreau ma iubita, vreau alintata
Criminal Smile: si cine sa te alinte?
Panaite Roxana: si ce faci ma? ii zici tu sa ma alinte?
Criminal Smile: da:))
Panaite Roxana: nu ma asculta pe mine d'apoi pe tine....
Panaite Roxana: nici tu nu ma alinti :| ar trb sa ma mai alinti si tu din cand in cand:|
Panaite Roxana: si sa-ti mai trag si eu vreo 2 din dragoste :D:">
Criminal Smile::))
Panaite Roxana: dc razi?
Criminal Smile:  cum intelegi tu dragostea
Panaite Roxana:>:D<
Panaite Roxana: auzi, dar tu ai lua bataie ptr mine?
Panaite Roxana: ca adi am vazut ca ar lua si ptr mine si ptr tine
Criminal Smile::))
Criminal Smile: normal ca as lua bataie pentru tine
Criminal Smile: doar esti sor'mea
Criminal Smile: si tre sa am grija de tine
Panaite Roxana: dar ptr ciufix ai lua?
Criminal Smile::))
Criminal Smile: bai dar ce intrebari pui:))
Criminal Smile: dar mai bine dau in loc sa iau
Panaite Roxana: ideea asta era...ca daca vine unu si se ia de mine tu il lasi sa se ia sau te bagi si-ii arati tu lui
Criminal Smile: ma bag si ii arat eu lui:))
Criminal Smile: sau imi arata el mie
Criminal Smile: dar oricum nu iti iei tu bataie:))
Panaite Roxana: ce dragut esti >:D<
Criminal Smile: :))>:D<
Panaite Roxana: eu pun pariu ca amandoi l-am suna pe adi..dar asa in caz ca,...e bine de stiut
Criminal Smile: :))
Criminal Smile: pai ce crezi ca adi se teleporteaza langa noi asa imediat?:))
Panaite Roxana: bine..dar pana atunci iei tu bataie..nu eu:)):));;)
Criminal Smile::))
Panaite Roxana: abia astept sa vin acasa sa mai ies cu voi o data :)) si sa ma paziti :))
Criminal Smile::) )
Panaite Roxana: ce fel stateati atunci cand eram cu tipu ala de vorba :)) si ce fel se uita adi :)) sa nu cumva sa puna mana pe vreo undeva sau sa ma pupe ca atat ii trebuia :)) si cand a plecat el si venisera prietenii lui si stateau aia in juru meu cu bagarea in seama si vine adi si se uita stramb la ei si le zice :"ba, asta-i sor-mea, da?" ce tare afost :)):)):))
Criminal Smile: ))=))
Criminal Smile: bai tine tare adi la noi doi :))
Panaite Roxana: si noi la el..adica si eu..dar eu nu pot sa ma bat cu aia ptr el :))dar cu fetele ma bat:)) sa vez ce le trag de par si ma iau de ele...ca el trebuie sa umble cu fete frumoase si desteote nu cu orice bimbo.si tu la fel. vezi ca de ciufix imi place. si de diana imi place, dar nu-ti place tie. de aia cum care am venit noi in seara aia acasa nu-mi placea. si tie trb sa-ti placa de cine-mi place mie, bine?
Criminal Smile::))

Criminal Smile: :))
Criminal Smile: :))
Criminal Smile: bine:))
Criminal Smile: :))
Criminal Smile: dar de care diana iti place tie?
Panaite Roxana: aia blonda...imi daduse mie add la pr pe fb si nu i-am acceptat..umbla cu ciufix cred...sau cu cine am vauzt-o eu  e asa dragutica inalta si frumusica..nu stiu cat o duce capu'(dac-o duce) dar arata bine asa, s ate lauzi cu ea
Criminal Smile: :))
Criminal Smile: diana .....cred
Criminal Smile: are pe facebook
Criminal Smile: ......?
Panaite Roxana: cred ca da
Panaite Roxana: iti place de ea?
Criminal Smile: nu:))
Criminal Smile: dar lu aia ii place tare de adi :))
Panaite Roxana: se potriveste cu adi
Panaite Roxana: ca-s amandoi frumosi..inalti ...ar arata bine impreuna
Criminal Smile: l-a si intrebat pe adi daca vrea sa fie cu ea
Criminal Smile: si adi a zis nu
Panaite Roxana: dar nu-i place lu adi de aia
Panaite Roxana: nici sa-l arzi cu fieru incins
Criminal Smile: :))
Panaite Roxana: eu nu cunosc nicio fata care sa-i placa lu' adi...
Panaite Roxana: are si el pe cineva? :>sau nu-mi spui?
Criminal Smile: :))
Criminal Smile: nu are
Panaite Roxana: e pretentios
Panaite Roxana: dar lasa ca e bine si asa...sa nu umble cu de-alde diana :)) ptr tine e buna :)) ca na...tu esti asa mai "smecheras" , n-ai treaba , o tratezi ca pe-o bimbo :)) dar el... a avut grija sor-sa sa se poarte frumos cu fetele
Criminal Smile: :))
Panaite Roxana: dar de ciufix iti place nu? sau iti placea?
Criminal Smile: la trecut :))
Panaite Roxana: eeeii..si acum?:>:>
Panaite Roxana: veo cucurire ceva?:>:>
Criminal Smile: :))
Panaite Roxana: ca esti bun si nu spun asta ca etsi frate-miu :P
Criminal Smile: burlac
Panaite Roxana: burlac burlac..dar sa ai mai pui si tu mana pe carne cateodata

Criminal Smile: :))
Criminal Smile: ocazional :))
Panaite Roxana: mai pupi si tu o  fata:>:>
Panaite Roxana: hai zi ca e secret
Panaite Roxana: si-ti spun si eu ce vrei sa stii
Criminal Smile: nu cred ca tii tu secret
Criminal Smile: la prima sansa spui :))
Panaite Roxana: postez pe blog atat..dar nimic care sa te dea de gol..nu dau nume :P
Criminal Smile: :)))
Panaite Roxana: ha ca s avezi ca-s serioasa iti spun eu prima.ce vrei sa stii?
Criminal Smile: pai tu ce iubit mai ai?:>
Criminal Smile: un engleza ceva?:>
Panaite Roxana: n-au englezii fata de mine
Criminal Smile::))
Panaite Roxana: ce parere ai tu? o-i fi eu urata tare noaptea :)) dar ziua ma mai luminez putin la fata :))
Criminal Smile: tot romanii is mai frumosi nu?
Panaite Roxana: tot la ei trag

Criminal Smile: :))
Panaite Roxana: dar vezi tu , romanii astia...nu stiu ma cand sa spuna ceva bun sa minta, :)) dar asa, sa te faca sa te umfli-n pene
Criminal Smile: :))
Criminal Smile: romanii is frumsi nu destepti
Panaite Roxana: dar nu trebuie sa te duca prea mult capu sa stii ca o fata trebuie s-o gadili asa cu minciunele etc:))
Criminal Smile: :))
Panaite Roxana: si apoi ce ma  tu crezi ca eu ma uit la oricine? imi aleg si eu baiatu
Panaite Roxana: cat inca mai pot...ca peste 20 de ani am sa accept orice baiat..acum il aleg...dar vezi tu, ca nu stii daca el spune ce trebuie sau nu
Panaite Roxana: hai s ate invat sa te porti cu o fata
Criminal Smile: dar stiu 

Panaite Roxana: stii?
Panaite Roxana: ia zi
Criminal Smile: nuj de unde sa incep
Panaite Roxana: de unde vrei
Panaite Roxana: ce trebuie sa-i spui?
Panaite Roxana: ce trebuie sa-i faci
Panaite Roxana: ce cadouri sa-i iei?
Criminal Smile: :))
Criminal Smile: pai cadouri
Criminal Smile: intai vad eu ce animal ii place
Criminal Smile: urs
Criminal Smile: caine pisica
Criminal Smile: si ii cumpar animalute de plus
Panaite Roxana: asa..la 15 ani da:))
Criminal Smile: :))
Panaite Roxana: dar de aia o ai pe sor-ta care-i mai mare sa te-nvete
Criminal Smile: :))
Panaite Roxana: animalutele de plus, prostioarele astea sunt asa...nu patetice(cauita in dictionar daca nu stii) dar sunt comune...toata lumea asta cumpara de valentine's day toata lumea cumpara :| ursi maro de plus cu inimioare rosii yachs :| bleah :|
Criminal Smile: :))
Criminal Smile: dar ce ma mai vrea si cadou? :))
Panaite Roxana: nu ma, unei fete in fiecare zi trebuie sa-i dai ceva..chiar daca-i rupi o floare din parc in timp ce te grabesti la scoala :P
Criminal Smile: lasa ca de sf valentin ala ne despartim si apoi o luam iar de la capat a doua zi
Panaite Roxana: poi primesti si tu cadou :P ..tot un urs de plus :| asa patetic :|
Criminal Smile:  :))
Panaite Roxana: bine, daca-i vreo bimbo din aia poti sa-i cumperi un urs de plus si merge...dar daca-i una asa ca ciufix nu cred ca pune ea botu' la prostioare din astea...
Criminal Smile: :))
Panaite Roxana: unei fete trebuie sa-i spui mereu ceva frumos...nu neaparat ca e frumoasa ..dar poti sa-i spui ca-ti place tricoul ei, sau ca-ti place cum s-a tuns, sau ca-ti plac oja ei
Panaite Roxana: sa-i spui ca are pielea fina, ca-i miroase parul frumos etc
Criminal Smile: bine de retinut :-?
Panaite Roxana: sa-i trimiti in fiecare dimineata mesaje " :*  " ..in fiecare dimineata ii trimiti mesaj s astie ca te gandesti la ea
Criminal Smile: dar deocamdata nu am cui
Panaite Roxana: nu trebuie sa-i dai tu luna de pe cer sau mai stiu eu ce, dar daca stii ca-i plac pixurile si vezi un pix dragut i-l cumperi si ii spui ca te-ai gandit la ea...sau poate-i plac pisicile si vezi un creion si are radiera in forma de pisica , poti sa-i dai asta ,,,,ca nu trebuie sa fie scump cat trebuie sa stie ea ca te gandesti mereu mereu 
Panaite Roxana: tu asculta aici ca te invat..sa stii...ca tu esti asa cam..te porti cam naspa cu fetele..lasa ca stiu eu cum vorbeai cu Dana si ce fel radeai cu Mihai de ea :| sau de Vanesa :|
Criminal Smile:
Criminal Smile: nu mai puteam eu de dana
Criminal Smile: sau de vanesa :))
Panaite Roxana: o fata te duci si o astepti la scoala( cand poti) si nu lasi pe nimeni sa-i vorbeasca urat
Panaite Roxana: te certi si cu prietenii tai daca e nevoie si nu o plac...
Panaite Roxana: sa-i dai baloane colorate :X si cand vine la noi (s-o cunosc si eu) nu te uiti la desene animate ci asculti ce muzica ii place ei
Criminal Smile: :))
Criminal Smile: bai deocamdata nu am
Panaite Roxana: nu ai...dar pana vin eu acasa se schimba multe :>:>
Criminal Smile: :))
Panaite Roxana: nu-mi zi ca n-ai nicio admiratoare ca nu te cred

Criminal Smile: :))

Criminal Smile: bai daca zici ca asta e secret si ramane intre noi
Criminal Smile: sa stii ca sunt ...........


[de aici dragii mei puteti doar sa va imaginati, dar e intre mine si lil' bro ]
Ps: Poate invata si altii , nu numai frate-miu din ce am scris acolo:))
Pps: E bine de stiut ca cineva , e dispus, sa incaseze bataie pentru tine

Niciun comentariu: