joi, 16 septembrie 2010

Cum se simte o amanta?

Toata viata am avut o antipatie ptr amante...cum ar putea fi numita femeie cea care fura barbatul  altei femei?Apoi mi-am dat seama ca am gresit:e de 2 ori mai femeie o  amanta decat o sotie.Cum asa?Uite ptr ca am zis EU si asa trebuie sa fie.De ce ar trebui sa fie altfel cand si eu vreau sa fiu amanta?Nu e ca o meserie..nu as vrea sa fac bani din asta.Nu sunt tarfa,sunt amanta .Diferenta ar fi ca nu ma vand ptr bani si ptr placere.[punct ochit,punct lovit]

"EU:Dar Dragos unde este?
Claudiu:E liber azi!Iti este dor de el?
EU:Da.Normal.
Claudiu:E insurat.
EU:Si ce daca?Nu poate sa-mi fie dor de el?Intr-o zi poate-mi va fi  dor si de tine.Esti insurat?
Claudiu:Nu!!!"

 In afara conversatiei:EU cu gandurile mele:

Si daca e insurat nu poate sa-mi fie dor de el?De ce n-ar avea o amanta?Arata bine,e tanar,in putere..


De ce sa nu vreau sa fiu o amanta cand  as avea totul?Nu ar trebui sa schimb scutece,sa fac de mancare sau curat,sa spal vase(lucru pe care-l urasc) sau sa calc camasi,sa-i port  de grija barbatului,etc …as avea parte de clipe de neuitat fara sentimente si fara a fi ranita.
De ce sa stau eu cu piticul pe creier ca ma inseala cand as putea trai cu barbatul alteia?Va veni mereu la mine sa uite de ea.Si ce daca voi fi pe locul 2?Imi va fi atat de bine in bratele lui.Si el va veni mereu la mine ptr a uita de copii,sotie,scutece,mancare arsa!Si eu il voi face fericit,iar ea se va intreba mereu ce am eu…ce-i ofer eu mai bun,mai multt,mai placut,mai profund…

Imi va fi chiar foarte bine in bratele unui barbat insurat:l-as iubi pe moment si el m-ar iubi mai multe momente.L-as dori cand e langa mine,iar el ma va dori mereu cand nu sunt langa el,l-as tine in brate cand va veni cu flori la mine ,iar el va visa in fiecare noapte ca ma tine in brate.M-ar suna si as simti disperarea din vocea lui,dorinta nebuna de a ma vedea.Mi-ar placea intr-o zi sa fiu amanta unui barbat insurat.Eu,nu mi-as insela barbatul,nu as putea juca pe  2 frotnuri,insa m-ar innebuni un barbat ce ar juca si in atac si-n defensiva.Sa stiu ca desi sunt pe locul 2(loc cel voi ocupa mereu in viata lui sociala),contez mai mult in viata lui sentimentala decat tot ce are acasa.Sa stiu ca in bratele mele  gaseste mai multa caldura decat noua centrala,ca-mi mananca si ultima firimitura de dragoste ptr ca mancarea ei nu-l satura,ca-mi bea si sufletul caci bautura oferita de ea nu-i opreste setea.Asta m-ar face cu adeevarat fericita.Fericita ca ma doreste!!!Fericita ca sunt amanta.....

5 comentarii:

lumi spunea...

voiam sa stii ca am citit ce ai scris:-*
si e o idee geniala sa fii amanta o luna sau doua ca dupa nu cred ca iti mai place, adik o luna sau doua de placere ca apoi placerea trece...

broscutza zambareatza spunea...

1.stiam ca vei citi ptr ca mi-ai cerut blog-ul:">
2.imi era putin teama ca vei intelege gresit partea cu Dragos,dar aveam eu asa un "feeling" ca vei sti "unde am batut"...
3.normal ca vreau sa fiu amanta ptr o perioada scurta de timp
4.nu mi-as insela sotul ptr nimic in lume(am spus asta si in post),ba chiar as invata cum sa-l tin langa mine si sa nu caute placerea in alta parte
5.Nu uita ca suntem prietene si terbuie sa ma sustii in toate cauzele mele nobile sau mai putin nobile:">[:X:X:X:*:*:*:*:X:X:X]

lumi spunea...

o sa incerc sa te sustin in toate cauzele nobile sau nu...dartre va ai mila si bietii oameni care nu au familie.(sa le oferi o familie)
te iubesc si te voi sustine...

broscutza zambareatza spunea...

nu e vina mea..el a ales si nu ales o familie...acum eu nu-l mai vreau;) si lucrurile astea nu se discuta pe blog:)))

:*:*:*

Anonim spunea...

You have good points there, that's why I always visit your site, it seems that you are an expert in this field. keep up the fantastic work, My friend recommends your site.

My blog:
credit immobilier ou Rachat de credit immobilier au meilleur taux