vineri, 4 iunie 2010

Pentru ieri...

De ieri incerc sa postez asta ptr ca as fi vrut sa-i urez la multi ani d-lui Mircea Cartarescu(care pe data de 1 iunie a implinit 54 ani).Multi inainte!Sa-i urez La multi ani si lu Grig(pe 1 iunie a implinit 17) si evident la multi ani ptr toti copii:X...[evident la multi ani mie].Tot pe 1 iunie ar fi fost ziua lu Marilyn Monroe(i am one of the biggest fans:X,so...Happy birthday dear Marilyn!)

Si ptr ieri(2 iunie) vreau sa-i multumesc tipei/tipului[:D..caci nu stiu cine/ce este] ptr ca a zis ca-i place noul meu sablon(ca mi se potriveste mai mult decat celalalt) and btw,mie imi placea mai mult cel vechi,insa l-am schimbat ptr ca voiam o schimbare si nu sa-mi tai parul:D[desi ar fi o idee]..si as fi vrut sa pun o poza,dar habar nu am cum pot face asta[si nici nu m-am stresat sa descopar]...oricum a fost ciudat sa stiu ca sunt si alte persoane(decat cele 2-3 pe care le stiam eu) care-mi urmaresc blog-ul:"...ahh e  ciudat:)):))...si e nu stiu...vreti putina ciocolata?


Apoi,ceva funny and unbelievable:am renuntat la ciocolata...bine,renunt incet incet:D..azi am mancat doar o ciocolata(mai am 4 patratele,dar le mananc pana diseara si atat:D ..nimic in plus:D) si am renuntata si la cereale(care de altfel erau preferatele mele si le duc dorul:| si sunt dispusa chiar si sa-mi prajesc soriciul in bataia razelor soarelui sau nu:D...hey...ne adaptam:)))...fac si eu ce pot:)):))


Imi este dor de turta dulce:D Gustul de neuitat al copilariei:D:>:...yammy:>:....ma gandesc numai la mancare:"&gt

Niciun comentariu: