marți, 2 februarie 2010

Ce-ar fi lumea fara Romania?

Ce-ar fi Romania fara...?








Zilele trecute trebuia sa fac un eseu despre simbolurile culturale si nu numai ale Romaniei.Ma intreb,insa,care simboluri?Steagul??Asta da ironie..in general ironia nu ma caracterizeaza insa acum sunt mai mult decat ironica:)) ):)))….Steagul Ciadului,steagul Andorrei,steagul Republicii Moldova..le stii?toate seamana cu cel al Romaniei..da…nue albastru deschis ci un indigo,sau cel al Republicii Moldova are stema in mijoloc si e mai mic raportul intre latime si lungine...(bine despre asta nici eu nu stiam:)) recunosc..sunt ipocrita acum)Ideea e ca...nu am avut despre ce sa scriu...ca de obicei copia nu-i ca originalul..NIKE NU ESTE NAIC!!Intelegi?


Despre DraculaOfff..mai rau decat treaba cu steagul…suntem cunoscuti in lumea intreaga pentru Dracula dar nu pentru istoria noastra.A fost facuta legatura cu Vlad Tepes,dar stie cineva de unde?Nuuuuu….ca doar noi suntem noua generatie si stam cu p… in mana si cam atat(scz limbajul).Asa..revenind la Dracula,probabil e singur simbol pertinent de care sa NU fim mandri…cedvedeti voi la TV nu e adevarat..oare de ce nu vrea nimeni sa se documenteze cu adevarat inainte de a face un film?Ce legatura are Vlad Tepes cu un vampir?Doar pentru ca Bram Stocker a scris o nuvela?Atatia altii scriu nuvele…de ce a trebuit sa facem legatura intre faptul ca Vlad Tepes tragea oamenii in teapa si vampirii mor tot astfel?Oricum sa-i multumim domnului Stocker ca a facut putina publicitate tarii noastre.Noi nu suntem in stare!


Revenind la simbolurile Romaniei,cele pe care nu le-am gasit eu,insa exista.Am aflat ca exista:)):))Va imaginati ce ar fi lumea fara Nicoleta Luciu?Eu nu pot?Acum nu sunt nici ironica nici ipocrita doar sarcastica:rad ca sa nu plang….peste ani si ani nepotii mei isi vor aminti de Nicoleta Luciu:)):)).Lasand-o la o parte pe Nicoleta Luciu(cu care de altfel nu am nimic) stiati ca romana este a 2-a limba vorbita in cadrul companiei Microsoft?Si ca Bill Gates ne este dator?:)):))






Si cireasa de pe tort:romanii le-au inventat sportul national americanilor:))oina este nasul baseball-ului:)):))...oina  esportul nostru national cat despre americani?se stie ca ei mereu au inventat ce era deja inventat (Unchiul Sam la el acasa-Gheorghe Stan)


Adevarul e ca mi-a placut finalul:))):)))Am doua varianate:reclama la bere sau romanii sunt betivi?
Concluzia:Simbolurile Romaniei:fetele frumoase,berea si Dracula...3 vicii:)):)))Voi scrie eseul despre sex alcool si crime..aahh..ce-mi place Romania!




P.s:sunt cea mai nationalista persoana pe care o cunosc!

Niciun comentariu: